![]() |
waar gaat de dood heen??
THIJS, Waar ben je nou gebleven???
waar ben je heen waarnaartoe?? de dominee zegt naar de hemel.. je was een goed mens ben je daar echt naartoe? waar ben je heen waarnaartoe?? vroeg ik aan de buurvrouw,.. je hebt een nieuw leven ver in china.. opnieuw geboren je ziel is niet verloren waar issie heen vroeg ik mijn moeder ze zei vast ergens waar het mooi is! altijd mooi weer en soms lekker fris het zorgeloze leven elke dag weer ik vroeg het aan de spiegel aan de ogen van de nacht hij antwoordde mij zachtjes fluisterend in mijn oor luister goed hoor je moet het nu echt inzien hij is dood.. echt dood het was allang verwacht de ziekte was wat hem opvrat de ziekte overtrof hem langzaam was het lichaam zijn lichaam niet meer een ziel was wat hij overhad hij trad uit zijn lichaam na een kus aan talitha en joel heel langzaam ..niet te snel.. waar ben je heen waarnaartoe? jij met de liefde zorgzaamheid en spel ik weet dat je altijd zo mooi op je instrument floot waar ben je nu wat ben je nu? ik weet wat jij bent.. je bent hartstikke dood.. beetje hard mishcien.. heb er gisteren een begravenis van gehad.. k moest dik huilen.. zucht.. |
jeetje eva,
hij is echt super mooi http://forum.scholieren.com/smile.gif, alleen wat er aan het handje is niet http://forum.scholieren.com/frown.gif. Sterkte er mee, en je kan altijd bij mij terecht he! Kus miranda [Dit bericht is aangepast door Anoniem103 (22-08-2001).] |
de machteloosheid is frustrerend, je weet niet wat er achter die muur is, die muur waar alles schijnt op te houden.....maar zelfs dat weet je niet. Je weet alleen dat je diegene mist die erachter verdwenen zijn.
|
Citaat:
maarja.... je moet het accepteren... xx Eva |
Citaat:
ik weet het thanx xxxxxx Eva |
hij is heel mooi meis....
heel veel sterkte verder, liefs miekje en thanks voor je lieve sign, vind ik echt heel erg lief van je |
Citaat:
och geen moeite ik weet dat je het waard bent,kop op! xx Eva |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |