![]() |
Vriendschap?
Oke, een beetje verwarrend.
Ik zit voor een dik half jaar in het buitenland op een andere uni Nu heb ik hier een hele leuk meid leren kennen die ook afkomstig is uit het buitenland. We hebben veel lol met elkaar en doen samen gezellige dingen (strandwandelingen, theater, etentjes etc) Buiten dat kussen we ook geregeld met elkaar en slaapt zij bij mij of andersom... Nu komt het probleem. Ik vind haar erg leuk maar wil eigenlijk niet verliefd worrden aangezien ik niet verwacht dat er een toekomst inzit (Korea-Nederland) na onze periode op deze uni. Dusja... wat wordt het nu? Op deze manier verdergaan (en waarschijnlijk verliefd worden) of het nu stoppen en verder gaan als vrienden.. Pffff... klote keuze ! |
Gewoon lekker verliefd worden, daarna zal het wel kut worden maar dat zie je dan weer wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja het is de keuze tussen misschien een geweldige tijd en daarna niets (klote dus)
of Helemaal niets ? |
Tuurlijk er voor gaan. Geloof me, als ze echt leuks is en je geeft het niet een kans zal je je altijd afvragen hoe het zou zijn geweest als je het toch had geprobeerd.
|
Hebben jullie het daar voor de gein dan niet over gehad? :s Misschien zou zij wel meteen in het land van Guus Hiddink willen komen wonen. (y)
|
Citaat:
*O* hahah droogkloot. deze quote ik! |
haha... Ja, jullie hebben misschien wel gelijk.
Maar Koreaanse cultuur is toch totaal anders !! Hoewel we beide toch erge reizigers zijn :) Pfff... waarom is dit zo moeilijk? |
Hoe denkt zij hierover?
|
^ Da's inderdaad wel echt belangrijk om te weten voordat wij hier ook maar iets over kunnen zeggen. Onderschat haar niet door het eerst met forummers en dan pas met haar te bespreken.
|
Dat is een beetje moeilijk te zeggen.
Eerlijk gezegd niet echt over gehad, misschien bang dat er een risico inzit dat het helemaal weggaat. Andere kant, krijg veel 'aandacht' van der en heb wel het gevoel dat het goed zit. |
Vraag eerst aan haar wat ze wil, later kun je altijd nog verder kijken. Maak er een leuke tijd van en denk er niet teveel over na! ;)
|
Citaat:
|
Gevoel is toch best goed hoor ;)
Heb met haar gepraat. We laten het gewoon gebeuren en zien later wel wat het wordt Eerst in ieder geval genieten :) |
Allright. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |