![]() |
Onderzoek Gamers
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een onderzoek voor mijn opleiding. Voor dit onderzoek probeer ik verschillen te zoeken tussen de gebruikers van de volgende game-media: XBOX 360 Playstation 3 Nintendo Wii PC Gaming/Games for Windows. Je zou me een groot plezier doen als je een minuutje of 2 de tijd neemt deze enquete in te vullen: http://www.thesistools.com/?qid=54399&ln=ned Alvast vriendelijk bedankt! Bert Hofstede, Student Communicatie aan NHL Leeuwarden |
done
|
Gedaan.
De laatste vraag is gebaseerd op enneagrams, hè? :p |
Gedaan, maar ik snap de samenstellnig van je onderzoek niet goed. Leg eens uit. De vraagkeuze is mij onduidelijk.
|
Ik neem aan dat het doel is bepaalde karaktertrekken/morele keuzes te koppelen aan gamegedrag.
|
Kazet Nagorra heeft zo ongeveer wel gelijk.
Wat culturele, groeps- en psychologische invloeden vergelijken met de keuze voor welke console of PC gaming.... Niet echt een heel concreet onderzoek, maar dat krijg je als je een schoolopdracht doet die niet voor een echte opdrachtgever doet... maarja, je moet wel je puntjes halen ;) |
Done, leuke enquete. :)
|
done!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld, maareh, twee rare fouten:
"Voor de opleiding Communicatie voor ik voor het vak Consumentengedrag een opdracht uit." 'Ik vind het niet erg eerlijk en milieubewuste producten aan te schaffen, maar het moet niet te duur worden' ????? |
'Ik vind het niet erg eerlijke en milieubewuste producten aan te schaffen, maar het moet niet te duur worden' bedoelt hij denk ik
Vraag 11, laatste antwoord: 'geen van onderstaande' :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan je zo al vertellen dat pc-gamers over het algemeen slimmer zijn dan console-gamers.
een pc besturen opzich is al ingewikkelder dan een console. Console gamers, zijn meer het arcade-type meestal, actie, snelheid & geweld/glamour. wel zijn nieuwe generatie consoles goed geschikt voor 2player, co-op en makkelijk online gamen (xbox360, ps3) dus consoles gaat vaak ook wel samen met teamwork en samen/tegen elkaar spelen. misschien zijn console gamers dus wel gemiddeld wat socialer. meer extravert? |
Ik neem aan dat bij PC gamers ook de mensen horen die games spelen op hun Apple Macintosh ~_~
Maar heb 'm gemaakt. Was op zich wel aardig. |
done :)
|
done
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |