![]() |
Spannende plekjes
Hey Allemaal,
Ik hou van spannende plekjes om spannende dingen te doen jullie ook? Ik heb het op een aantal spannende plekjes gedaan, maar vraag met eigenlijk af.... Op wat voor spannende plekjes hebben jullie het wel eens gedaan?? ( met man of vrouw??) Misschien kan ik dan nieuwe inspiraties opdoen!! |
-In het bos
-In het filmhuis (toen iedereen al weg was en wij zouden afsluiten) |
Citaat:
in suriname in et bos in een rivier egt chil omdat het water veranderingen heeft het verwiseld van warm water naar koud en je ziet niks onderwater dus er waren gewoon mensen bij en in me tantes bed was aan het baby zite in me oom ze loods waar alemaal aparatuur staat |
Citaat:
- in een brand/uitkijktoren in het bos - hoogtste punt van de lokale bult - in een meer in talie, overdag terwijl er gewoon mensen voorbij zwommen - bij een niet nader te noemen persoon in de keuken toen zij boven was *kuch* (maar dat was niet het hele pakket, alleen oraal) - 's avonds in een parkje tegen de glijbaan, helaas betrapt :bloos: uhm en een hoop dingen die ik waarschijnlijk al weer vergeten ben |
Citaat:
|
ah, oke, dat maakt het spannend, ik dacht vanwege de apparatuur ofzo :D
|
Citaat:
|
Achter een kerkje, in een donker stuk park, in het bos bij nacht, tussen de was op zolder.
|
Citaat:
|
Zwembad, in een holle boom, auto-in-weiland, boom-langs-bospad, eh... ik vergeet vast iets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |