![]() |
Beverly Hills 90210
Cast nieuwe versie Beverly Hills 90210 bekend
De cast van de nieuwe versie van Beverly Hills 90210 is compleet. De Amerikaanse zender CW, die de serie uit de jaren negentig in een nieuwe versie op televisie brengt, heeft een reclamespotje opgenomen om de acteurs te introduceren. De serie, die dit najaar in de Verenigde Staten op de buis verschijnt, lijkt hetzelfde te zijn opgebouwd als zijn voorganger. In de remake staat de familie Mills centraal. Het gezin verhuist van Kansas City naar Beverly Hills, waar vader Mills aan de slag gaat als rector van de middelbare school West Beverly High. Dochter Annie en adoptiezoon Dixon komen als leerlingen op de school terecht. Op de school worden ze, net als hun voorgangers Brandon en Brenda, opgenomen in een vriendengroepje van rijkeluiskinderen. De blonde Naomi is een populair modepopje en Ethan is de sportieve gangmaker. Ook het hoofd van de schoolkrant Navid maakt deel uit van de groep. De moeder van Annie en Dixon wordt gespeeld door Lori Loughlin. De actrice, die bekend werd door rollen in series als Full House en Summerland, vertelt dat haar personage Celia Mills 'net zo cool is als haar kinderen'. "Niet alleen de wereld van de kinderen staat centraal, ook de ouders komen aan bod", verklapt de 43-jarige actrice. In Beverly Hills 90210 maken ook oude bekenden hun opwachting. Zo pakt Jennie Garth haar oude rol weer op. De actrice kruipt opnieuw in de huid van Kelly Taylor, die inmiddels als leerlingencoach werkzaam is op haar vroegere middelbare school. Ze zal met de kleine rol in meerdere afleveringen te zien zijn. Ook Tori Spelling is naar alle waarschijnlijkheid opnieuw te zien in de serie. Het is nog onbekend of Beverly Hills 90210 ook in Nederland op televisie te zien zal zijn. Stiekem heb ik er best wel zin in :o Ik heb een stukje van een promo gezien & ik verwacht dat het weer wel leuk gaat worden. |
Ik vond Beverly Hills altijd heel leuk. Alleen heb ik bij zo'n nieuwe Beverly Hills het idee dat het niks gaat worden. Maar dat slaat nergens op, want als het dezelfde serie zou zijn als nu is, maar onder een andere naam, zou ik het hoogstwaarschijnlijk wel gaan kijken.
|
Ik zal het wel gaan volgen denk ik zo, paar promos gezien en wat gelezen klinkt allemaal erg leuk en beter dan de oude serie. :)
|
De originele serie is geweldig en wat ik tot nu heb gelezen over de nieuwe spin off klinkt allemaal leuk en de promo ziet er ook leuk uit. Ik ga het dus zeker wel kijken! Dit wordt één van de nieuwe series die k ga volgen in 't komende fall season :)
|
Rob Thomas, dus misschien wordt het zowaar wat.
|
Waar kan ik die promo's zien? Ben wel benieuwd :)
|
Citaat:
Upfront presentatie/promo: http://youtube.com/watch?v=yS-KrmGtPxI |
Oke nadat ik de promo heb gezien lijkt het me toch wel wat eigenlijk :D Die themesong alleen al *O*
|
Citaat:
|
Ben hier wel heel erg benieuwd naar :D
|
ik vind het altijd zo jammer dat ze oude series met andere gaan her doen..
|
Ik vond 't vroeger erg leuk, heb 't een keer flink gevolgd in de zomer :) Nu ben ik ook wel weer benieuwd; ik ben wel toe aan een beetje een Amerikaanse 'drama'-serie :)
|
Vanaf 2 januari op Net5!
Wordt de vrijdagavond nu ineens serie-avond ofzo? Gossip Girl ook al. Dat komt me echt niet goed uit :( |
Maar wel leuk dat het ook in nl komt :)
|
Ik zag het. :) Titel klopt niet helemaal. :p
|
Citaat:
Ik ga 't in NL nog maar eens proberen, heb de eerste ep half gezien en dat vond ik toen niet echt leuk, maar misschien went 't :P |
Citaat:
|
Ja. :) Hele leuke serie. (y)
|
Leuk dat het nu ook in NL op tv komt!
Alleen weer jammer van die vrijdagavond idd :s Het komt om 20.30, voor GG dus |
Wel aan te raden om het te gaan volgen?
|
Vrijdagavoond wordt bij mij 't Vrije Schaep avond.
|
Citaat:
|
ik had gisteren gekeken , leuk serie alleen vond het jammer dat het zo kort duurde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me iig nog herinneren dat er afleveringen van 38 minuten tussen zaten. :p
|
Citaat:
@Soija: idd, heel vervelend is dat. Ik dacht toen echt dat ik een deel van de episode miste ofzo. |
Er zat geloof ik maar 1 reclame tussen, dus vandaar leek het misschien kort :p
|
Oké sommige scenes vond ik nogal spastisch, maar het is voor Gossip Girl en ach, zolang het me niet te erg irriteert, blijf ik het gewoon kijken :p
|
Ik vond het niet heel goed ofzo. Maar ja, vermakelijk wel. Dus ik kijk het ook wel weer.
Het was trouwens nogal dramatisch, wat er allemaal in één ep gepropt kan worden :d - drugsgebruik - overspel - adoptie - schoonmoeder - pesten op school - groepsvorming - een kind bij iemand anders ... |
Ja, dat is wel een beetje m'n grootste klacht. Anders houden ze geen kijkers vast ofzo.
|
ik heb ze tot 11 gezien, erg leuke serie
|
Ik vind het wel leuk dat er wat acteurs uit de oude serie meespelen! Ik vind het verder niet een mega goede serie, maar wel leuk om tussendoor te kijken :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |