![]() |
seks onder je 20e???
hallo allemaal,
voor school zijn wij bezig met een onderzoek over seksualiteit onder jongeren ik hoop dat jullie hem allemaal even willen in vullen. aanhet begin wordt gevraagd om een mail adres dit hoef je niet in te vullen als je een letter neer zet en op verder klikt ga je automatische door. http://www.thesistools.com/?qid=52895&ln=ned alvast hartelijk bedankt |
Je eerste link is weg, ik neem aan dat je begrijpt dat reclame maken niet de bedoeling is.
|
heb meegedaan
|
Ingevuld :)
|
Citaat:
|
gedaan, alleen wordt er steeds verwezen naar vraag 8 terwijl ik denk dat je vraag 9 bedoelt.
|
Citaat:
|
Ingevuld. :)
|
ook ingevuld :)
|
Ingevuld :)
|
Citaat:
|
iingevuld
|
maar ik vraag me af wat scheiding van ouders ermee te maken heeft, of onderzoeken jullie juist dat?
|
Gedaaan :)
|
Beetje vreemd dat je eerst alleen maar stad of dorp in hoeft te vullen voor de anonimiteit. Vragen ze als laatste om je postcode en huisnummer...
Maar OT: ingevuld. |
woonplaats (mag ook stad of dorp) woonplaats is toch een stad of dorp of heb ik het nu fout?
|
ik enk dat je in moet vullen als je de naam niet wil zeggen of het een stad óf dorp is
|
ahzoooo
|
ook ingevuld:P
|
ingevuld
|
Ingevuld, ik zou nog wel even de vragen na laten kijken door iemand die Nederlands spreekt.
|
Ingevuld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |