![]() |
Weezer - Self titled (The Red Album)
De nieuwe weezer is inmiddels uit, en er is blijkbaar ook een b-sides album uit. Ik heb het nog niet gehoord, maar ben wel benieuwd, de nieuwe single klinkt in ieder geval al heel goed.
Dus. De nieuwe weezer, wat vindt men er van?*O* wel een ontiegelijke kutclip. |
Zal het album eens binnentrekken. Down met de clip btw.
|
Ik ben fanboy dus ik dig hem sowieso, ookal issie kut.
|
heb 'm nog niet gehoord maar vind 'm wel goed
|
Cool, want het is Weezer.
|
toffe band, de single vond ik gaaf klinken, wacht wel tot ik hem ergens zie liggen in de winkel.
|
Supervet. Van dat nieuwe album weet ik niet helemaal wat ik ervan moet vinden. Hij is stukken beter dan Make Believe en de ene helft is briljant, maar die andere helft is een beetje meh.
The Greatest Man Who Ever Lived is een hard nummer, inclusief piano en koortjes en Everybody Get Dangerous heeft een rap (!)over koeien niet omver duwen omdat ze dan verdrietig worden. (!!) En heeft het woord boo-yah! in de chorus. (y) Je kan het hele album HIER neerladen. |
Ik ben sinds kort trouwens weer heel erg The Blue Album en Pinkerton aan het waarderen. Ze staan op riepiet.<3
|
misschien is dit wel het album waardoor ik snap dat mensen weezer waarderen. zometeen maar even binnen halen.
|
Als je dat wilt snappen moet je The Blue Album binnen halen. De rest is imo 'wel leuk', maar haalt het niet bij die eerste.
|
"I don't give a hoot" is een leuke tekst, natuurlijk, maar ik snap echt niet waarom mensen, ook leuke en goede mensen, Weezer gaaf vinden.
|
Citaat:
|
Belangrijk is het woordje weer. ;)
|
pinkerton > blue album
|
Citaat:
|
nu is ie echt gelekt
|
Weezer, supercool. Nummer trek ik wel aardig, clip is mwah.
|
Heb album geluisterd, stukken beter als Make Believe. Heb alleen het idee dat ze Green Day willen nadoen door 5 liedjes in 1 liedje te proppen. Wel jammer.
|
Cool album. Gave clip (zo'n beetje alle internet hypes komen voorbij). Ik hou wel van Weezer.
|
'Heck Heck' gitaar solo.. 'Heck Heck' when your on a foreign sea. you dont need no memor...
coole muziek. Beverly hiiils, that where I wanna B! 'k vind die clip wel ok. mint+cola light, suspect beaver, GIjoe, allemaal verwijzende stukjes. |
Citaat:
Make Believe vond ik trouwens wel tof, maar ik vind alles wat ze gedaan hebben tof. Ook hun album 5 demo's. Red is goed, cool. Ook leuk dat ze de andere bandleden de lead laten doen, hoewel Thought I Knew (Brian) vrij zwak is. Automatic (Pat) is dan weer erg tof. Cold Dark World (Scott) is zwak. Everybody Get Dangerous vind ik van Make Believe - niveau, had mooi The Other Way kunnen vervangen toen. Troublemaker, TGMTEL en Pork & Beans zijn hoogtepunten. The Angel And The One is subliem. Dat Rivers dat nog kon met zijn stem:eek::bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |