![]() |
Sigur Ros - Með suð í eyrum við spilum endalaust
Wat vinden wij van het nieuwe Sigur Ros album?
"The album glows with the perfect imperfection of live takes, the sounds of fingers playing guitar strings, cracked notes, and a stark, upfront presence not found in previous Sigur Rós recordings, moving away from reverb-soaked guitar sounds towards something altogether more affecting. The record also contains some of the most joyous music the band has ever recorded. " Aparte aankondigingen, aparte clip van het eerste nummer van het album, Gobbledegook (allemaal naakte mensen die los gaan in een bos). Gobbledegook klinkt anders, apart, maar heeft ook wel weer wat verfrissends. Ik ben benieuwd naar de rest! Videoclip 'Gobbledegook' te vinden op : http://www.sigurros.com/ |
wat een hippievid. Het nummer zelf vind ik alles behalve sterk van de betreffende band.
|
te gek, maar dat kon ook bijna niet anders
|
en wat een vette clip (L)
|
Ik vind het een goede stap dat ze iets anders proberen, had het er vanmiddag toevallig met moya over en ik was van mening dat de strijkstokken en kathedraalgalm hun beste tijd ook wel hebben gehad. Het nummer vind ik inderdaad ook verfrissend, ik ben benieuwd naar de rest van het album, maar eigenlijk vertrouw ik er wel op dat ik het ga waarderen. (y) En ook de clip vind ik tof.
|
die naam doet me denken aan de begin tijd van dit forum(y)
|
dit weekend eens checken
|
wow, gaaf nummer!
|
Geweldig nummer inderdaad!
|
Weer eens wat nieuws en ik trek het goed (y)
|
Als dit tekenend is voor de nieuwe weg die ze in zullen slaan, trek ik het ook erg goed, (y).
|
Citaat:
|
ik heb 'm 1x beluisterd. het sprong er nou nog niet echt uit.
hoop dat het album wel nog te pruimen is. |
Er was een webcast van het album.
Deze is opgenomen en zal wel overal op het internet te vinden zijn inmiddels. kwali is 128kbps... Ben er nog niet aan begonnen. |
Gewoon te vinden op last.fm
|
weet iemand wanneer ie in de winkel ligt?
|
ik moest wel even wennen aan de wat 'vrolijkere' liedjes, maar vind het een erg mooi album. (na een paar keer luisteren.)
vooral festival. <3 de rest van het album vind ik trouwens wel anders dan de single. meer zoals we gewend zijn, zeg maar. |
Ik ben ze een beetje kwijt met deze kutmuziek. Die eeuwige herhaling was ook niks, maar dit konden ze beter voor zichzelf houden.
|
super album, ik kan niet stoppen met luisteren naar "Inní mér syngur vitleysingur"
|
Andere sfeer maar een fijn album.
|
Ik kan er met m'n hoofd bijna niet bij hoe goed dit album wel niet is! (y).
|
Ik vind hem toch wat tegenvallen, krijg bij veel nummers het gevoel dat er simpelweg een flinke zwaai aan de hendel van de Sigur Rós Generator is gegeven. En dat is niet goed. De single deed me hopen dat ze echt nieuwe wegen in waren geslagen, maar de rest van de plaat is meer van hetzelfde met (wat mij betreft) minder verrassing, originaliteit en ziel dan hun ouder werk. De eerste twee nummers vind ik fantastisch, maar al met al vond ik Tákk een stuk beter.
|
Citaat:
|
gerucht: 17.11 in HMH
|
is geen gerucht, is al bevestigd...
|
vette plaat, zin in lowlands
|
Citaat:
|
hmh of niet, wil ze nu toch echt wel eens een keer zien. met een beetje geluk zijn de kaartjes nog geen 30+
|
Zin In Morgen!!!
|
MORE INFORMATION
Gig date 17th Nov 2008 Gig time 19:00 Venue Amsterdam, Heineken Music Hall (GA Standing) Ticket price € 37.45 Handling Charge (per ticket) € 3.75 Description General admission standing tickets duur |
Dan ben ik er toch niet, hoef ik ook niet te twijfelen of ik ga of niet.
|
ga ze in koln zien (L)
|
ik heb mijn kaartje besteld (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |