![]() |
Eindexamengala
Doet jullie school daaraan? Ga je erheen? Hoe ziet het eruit? Vind je het leuk? Heb je al kleren daarvoor?
|
Elk jaar deed onze school daaraan, tot dit jaar. Nouja, we moesten het zelf organiseren, wat op zich gekund zou hebben, als we het iets eerder wisten dan 2 weken voor het eindexamen. Stom :mad:
Iedereen die wel een gala heeft: veel plezier! :) (sommige scholen hebben het gala al gehad trouwens!) |
Ja wij hebben dat al gehad. Gewoon in m'n normale kleding gegaan, ga niet moeilijk doen zeg. Was wel leuk door de geringe opkomst - het was behoorlijk leeg maar dat vind ik een stuk beter dan een volgestampte zaal.
|
Wij hebben het ook gehad. Het was supertofff (y). Maar dat was voor ons examen (zodat iedereen vrolijk mee kan doen?)
Kleren had ik dus, autootje ook, jammer alleen dat het niet in al te goede banen was geleid wat verkeer betreft. En er was eten. |
Gelukkig niet. Al die slecht geklede mensen, dat kunnen mijn ogen niet aan!
|
Wij hebben geen eindexamengala, alleen een laatste lesdag die we zelf moeten organiseren. Was wel gezellig.
|
het was gaaf. Alleen was het eerder afgelopen omdat iemand een hartaanval kreeg :|
Dan maar naar de kroeg! |
Citaat:
|
Wij hebben ieder jaar in januari een gala voor de hele bovenbouw. Was heel erg leuk, het enige schoolfeest waar ik altijd heenging. ;) Verder hebben we een feest gehad na de examenstunt en straks nog diploma-uitreiking! :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |