![]() |
orgasme uitstellen?
weet iemand hoe je het beste een orgasme kan uitstele? ik heb al geprobeerd over andere dingen te vantiseeren, zoals oma's, monsters, lijken, zelfs zombies enzo :P maar nix werk ik kom nogsteeds klaar binne 1-2minuuten
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
Ik zou aan spellingsregels denken.
|
Meestal kom ik juist sneller van oma's. Maarja.
|
Stelen is verboden :nono:
|
stelen?
|
ja je moet je orgasmes beter opvoeden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
PC spier trainen werkt echt heel goed :). Je krijgt complete controle over je orgasme en je verliest je erectie niet als je klaarkomt dus kunt gewoon door blijven gaan.
http://www.free-entertainments.com/a...rol+Techniques maar dat vantiseeren zou ik niet meer doen, het is wel de bedoeling dat het een beetje leuk blijft toch.. |
Titel is aangepast, lijkt me wat netter enzo.
|
Als je et aan voelt komen ff stoppen met bewegen.. of aangeven dat de ander dat moet doen. Tot dat gevoel afzwakt en je weer verder kunt.. oefening baart kunst. Lijkt me ook een beetje zonde van je plezier om aan monsters te gaan denken:P Offem, ga voor een tweede orgasme, duurd meestal langer voor je die bereikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Euhm tjah stop gewoon ff.. ff peukie roken wat drinken en dan weer verder. Of klaarkomen voor je chick/kerel naar je toe komt zodat je het tijdens de sex langer vol houd. |
Citaat:
|
Beetje randjefietsen tijdens de masturbatie en dat toepassen tijdens de seks. Zoek maar eens op 'randjefietsen' in dit forum.
|
Vlak voor je voelt dat je klaarkomt, even stoppen met masturberen. Als je eenmaal bijna klaarkomt, kun je zelfs van hele nare dingen opgewonden raken. Kan ik me zo voorstellen.
Vantiseeren :D :bloos: ik moest hardop lachen, sorry |
Citaat:
Interessante link, dit is inderdaad de truc die ik zelf ook toepas. Nooit bij stilgestaan dat het voor iedereen te trainen valt. *denkt terug aan biologieles op middelbare school* |
Nog iets, ontspan :P
|
Tempowisselen werkt voor mij.. Je leert dat soort dingen vanzelf gok ik.. Fantaseren over wat dan ook heeft bij mij iig nog nooit gewerkt en haalt daarnaast het hele leuke aspect van seks hebben weg imho. :O
|
Citaat:
Hehe:D Gewoon loslaten die pik, hatjikidee. Moet je dat wel doen als je echt meteen als je iets begint te voelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |