![]() |
Media en Cultuur, UVA
Ik zit erover te denken om deze studie te gaan doen(ik zit nu in 4VWO) en ik vroeg mij af of er iemand is die mij een beetje inside-info kan vertellen:D
Dus graag! Amuse |
Drie vrienden van mij zijn er afgelopen jaar aan begonnen. Inmiddels alledrie gestopt.
Verder kan ik er niet heel veel over vertellen. Er zijn op dit forum wel wat M&C mensen dus even hun reactie afwachten. |
Vertel eerst maar waarom je het precies zou willen studeren. En wat je denkt dat de studie inhoudt.
Ik vind het een uitzonderlijk fijne studie en ik vind het ook niet moeilijk, hoewel je wel veel moet leren/schrijven/maken/etc. Maar ruim de helft van de eerstejaars stopt in het eerste jaar. Plus nog mensen die later afvallen, mensen die het met enorm veel studievertraging halen, mensen die na het halen van hun propedeuse overstappen op iets anders, etc. Dat heeft grotendeels te maken met dat ze de verkeerde verwachtingen hadden toen ze er aan begonnen, dus als je vertelt wat jij ervan verwacht is het makkelijker om gericht informatie te geven. |
Ik ben naar de open dag geweest op 8 maart(?) en toen ben ik naar de filmworkshop gegaan, dat vond ik wel leuk; omdat je moet kijken naar hoe sfeer in een fragment gebracht wordt. Daar ben ikzelf ook heel erg in geïnteresseerd. Verder verwacht ik van de studie dat je moet kijken naar hoe media mensen beïnvloed, en dat je leert hoe je zelf mensen kan beïnvloeden met beelden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |