![]() |
Filmpje voor een competitie
Ik heb voor een competitie (waarbij je een meet and greet kan winnen met de Jonas Brothers, een heel gaaf bandje) een clip gemaakt.
Ik vraag me af wat jullie ervan vinden, dus brand maar los! http://nl.youtube.com/watch?v=sjXUhm-cp3A |
Ik vind het een beetje willekeurige-beelden-achtig overkomen. En wat zijn je artistieke bedoelingen hiermee? Als het je om het liedje gaat, dan zou ik het op Eigen muziek zetten.
|
Volgens mij moet ze laten zien wie zij is.. Dat doet ze opzich wel goed
|
Waarom hebben jullie hier in vredesnaam voor gekozen om het zo aan te pakken?
Serieus, ik ben echt benieuwd naar de beredenering. Als het om je zangkunsten gaat, zit je hier denk ik verkeerd. Als de bedoeling was om alleen een clip ervan te maken, ben ik zeer benieuwd waarom jullie niet de originele muziek hebben gebruikt. De beelden hebben 90% niets met de muziek te maken, en de stukjes waarbij het wel ermee te maken heeft wordt er overdreven geacteerd. Jullie persoonlijke presentatie erin vind ik wel erg goed. Persoonlijk vind ik het jammer dat jullie het verschil tussen jullie niet duidelijker hebben gemaakt. Het is heel erg hak-op-de-takkerig doordat jullie alle standaard stijlen hebben gebruikt door elkaar. (zwart-wit stukje, gevolgd door een realistisch stukje, cartoonstijl, sepia filter erover) Het enthousiasme komt in ieder geval over, dat wel! Laatste vraag; waarom geen schoenen? Succes ermee. |
Citaat:
|
Ze vragen wat ik ervan vind, dan krijgen ze dat ook. Serieus dan wel.
Ik ben oprecht benieuwd naar de reden van hun keuzes. :bloos: Ik schat deze meiden in dat ze erover na gedacht hebben ja. Ik denk dat ze best wat in hun mars hebben en hier in ieder geval passie voor hebben. Ze hebben er veel tijd en energie in gestoken. Zij nemen het serieus, waarom zou ik dat dan niet doen? |
Citaat:
Hahaha, waarom geen schoenen? Nou, daar hebben we eigenlijk niet echt over nagedacht =") Ik loop zelf heel vaak zonder schoenen door het huis, dus tja ;) |
Citaat:
Wel even posten hoor als je wat weet ;) |
Citaat:
Het is alleen een wedstrijd waarbij je zoveel mogelijk youtube 'sterretjes' moet krijgen. Helaas krijg ik er nooit genoeg om een meet and greet te winnen. Gelukkig is er een originaliteitsprijs, en dat is een gesigneerde stropdas door the Jonas Brothers himself. Ik hoop die in de wacht te slepen! |
Re: Filmpje voor een competitie
Helaas, ik heb niks gewonnen :(
|
Re: Filmpje voor een competitie
ah -o-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |