![]() |
Leeftijd voor seks?
Wat vinden jullie de leeftijd om met seks te beginnen? :D
|
De perfecte leeftijd daarvoor is volgens mij wanneer men de zoekfunctie kan gebruiken.
|
4
|
wanneer je maar wilt (ik denk 14/15 jaar)
|
Als je dit soort vragen niet meer hoeft te stellen.
en anders 4. |
Na het huwelijk, uiteraard. Ik ben op mijn 26e getrouwd, dus dat was in mijn geval de perfecte leeftijd.
|
Ik ga voor een jaar of 4 nadat je fysiek 'volwassen' bent geworden (i.e. ongesteld bent/eerste zaadlozing hebt gehad).
|
Wanneer je er zelf aan toe bent ;)
|
euhm wanneer je er klaar voor bent, dus van alles je pubertijd achter de rug is en als je echt iemand graag kan zien :)
|
Wat een kansloze vraag zeg, daar zijn geen cijfers voor nodig.
|
Uit jouw nick moet ik begrijpen dat je 8 jaar oud bent? Nee, dat lijkt me een beetje te vroeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er bestaat gewoon geen absolute leeftijd, was het maar zo makkelijk. Het gaat erom of je er zélf aan toe bent, het wilt, en voor je partner hetzelfde. Of je lang genoeg een relatie hebt met je partner (dwz: dat je je op je gemak voelt bij diegene en diegene vertrouwt) etc. Die vraag is niet te beantwoorden door anderen, dat moet je voor jezelf weten. |
vlak voor de geboorte
|
gemiddeld genomen een jaar of 16/ 17
|
"Seventeen. You'll be ready."
|
Je moet het iig voor je 16e gedaan hebben, anders ben je zielig.
|
Citaat:
Hier in de randstad is het 13 en anders ben je zielig. |
Citaat:
|
17, volgens South Park
|
Je kunt er geen leeftijd op plakken. De perfecte leeftijd is wanneer je er klaar voor bent, en dat verschild van persoon tot persoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat je zelf moet bepalen wanneer je met sex begint. Want de ene kan er op z'n 13de al klaar voor zijn en de ander pas op z'n 22ste.
|
wat sexy_girly_girl zegt. En nou ja. als iemand op zijn of haar twaalfde het al doet, zet ik daar wel mijn twijfels bij, maar ja, ik weet niet wat die persoon op dat gebied voelt...
|
Volgens Google:
the answer to life the universe and everything = 42 |
:D
|
Hitchhikers guide to the galaxy xD
|
Het ligt er maar net aan hoe ver je lichamelijk en vooral geestelijk bent.
Ik ben altijd met beide erg ver geweest, en was dan ook 13 of net 14 toen ik alles gedaan had. Maarjah, het word steeds normaler alles vroeg te doen zonder dat mensen het willen, vraag maar eens in Rotterdam ofzo op welke leeftijd ze het deden, dat is gewoon triets omdat ze het geen van allen zo vroeg willen. |
13/14 is ook triest (té jong), hoe oud je ook wel niet 'van binnen' bent :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik vind het er vooral aan liggen met wie je dat doet... 14 op zich vind ik eigenlijk ook te jong, puur gevoelsmatig, maar als je het nou doet met iemand die ook 14 is, is het niet zo heel raar, dan zit je nog een beetje op hetzelfde punt ofzo. Pas als het 13 met 19 wordt of 15 en 23, dan vind ik het twijfelachtig...
|
Citaat:
Ik kan nu hele verhalen ophangen van toen ik nog 13 was, maar dan voel ik me helemaal zo'n overjarige muts. |
Citaat:
|
Lichamelijk misschien... maar op je 13e ben je nog zo'n kínd. Bijna zonder uitzonderingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
15 met 23-O- |
Ik ken een 15 en 27 geval, maar als je die samen ziet zou je echt niet zeggen dat er zoveel jaar tussenzit..
|
15-27? -o-
|
Re: Leeftijd voor seks?
DIRECT nadat je ouders/school je de 1ste inlichtingen gegeven hebben over sex. ONMIDDELIJK aan beginnen dan!!
|
Re: Leeftijd voor seks?
Waar slaat dat nou weer op? Wat als je ouders je geen enkele inlichtingen geven? Moet je dan gewoon niet beginnen?
Ouders beginnen vaak op 11-14, ik vind iemand van 11, die in groep 7 zit, echt niet klaar voor sex. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal wel weer aan de hoge Veluwe liggen:bloos:
|
De juiste leeftijd? Gewoon de leeftijd waarop jij denkt eraan toe te zijn.
|
Citaat:
Soms word ik te oud ingeschat en zij vaak te jong :o |
Citaat:
|
nou een juiste leeftijd?is er misschien niet,maar ik vind wel dat als je onder de 16 bent het dan mss
alleen doet omdat je het wil ervaren wat het is.of omdat anderen het ook doen.maar het kan natuurlijken ook zijn dat je het gewoon wilt als je zo jong bent.als je elkaar streelt en zo.en dan verder wilt gaan. maar dan omdat je het zelf wilt en niet wat een ander er van denkt. |
Nou ik had voor het eerst seks toen ik 15 was en dat deed ik echt niet 'om erbij te horen'. Sterker nog, niemand die ervan wist, ik liep daar niet zo mee op te scheppen.
En verder: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |