![]() |
Ex
Sinds woensdag is het uit met mijn vriend. Meestal ging ik kapot wanneer het uitging. Was ik hartstikke misselijk en voelde ik me er een paar maand kut over, had ik het gevoel dat ik niets waard was en zeker ook dat mannen mij na een paar maand toch wel zat waren.
Nu is het dus anders, voel me eigenlijk gewoon goed. En ben lekker met mijn vrienden op stap etc. maar had dit echt niet verwacht, ik droomde wel eens dat het uitging met mijn ex en als ik dan wakker was, had ik echt zo’n buikpijngevoel. Daarom verbaasd het me dat ik dit nu zo voel. Ben ergens ook wel bang dat de klap dan ook moet komen, dat wil ik dan ook wel even graag uitzoeken. Zodat ik me daarop kan voorbereiden. |
Succes daarmee.
|
och heden....
|
Daar kun je je niet echt op voorbereiden...
|
Dat is elke keer weer anders kan kan soms even duren, kan ook zijn dat je er geen last van hebt.
|
Wat wil je nu eigenlijk precies weten/waar wil je reactie op?
|
misschien dat je dit keer niet verblind bent door (liefdes)gevoelens en gewoon doorziet dat de jongen in kwestie maar een normale, eigenlijk niet zo leuke jongen is?
mja het andere geslacht heeft vaak ook de macht om mij te kwetsen hoor, gelukkig kan ik mezelf eroverheen zetten door me tot een hogere kracht te wenden. |
Citaat:
|
Word?
|
blabla prima toch
|
goede vraag!
|
Een vraag oid zou handig zijn ja. Voor dit soort dingen is het 'hoe voel jij je op relationeel gebied' topic. Dussehm, vraag?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |