![]() |
Ex, niet te vergeten...
Het is inmiddels alweer 2½ maand uit met mijn ex... Inmiddels zijn we gewoon gegroeid, en kunnen we weer hartstikke gezellig met elkaar overweg.
Soms spreken we af, en roken samen een sigaretje, praten bij, en hebben het gewoon even een uurtje leuk samen. Soms krijg ik wel 'n smsje, van 'vindt je nog steeds leuk' of 'je bent lief'.... Aan mezelf merk ik gewoon dat ik nog ontzettend veel voor haar voel... Hoe moet ik hier nu mee omgaan? Gewoon voor gaan en zien dat ik haar terug krijg? Of toch maar beter laten rusten? Probleem voor mij is dat zij wat wispelturig is, de ene keer is het 'leuk, lief, aardig, knap...' en de andere keer hoor ik weer 3 dagen niets... Wat moet ik hier nou van denken?! |
Eh niks, zeggen dat ze ermee moet ophouden. Ze moet maar eens kiezen wat ze wil!
|
2 1/2 maand is niets. geef het wat meer tijd
|
Prft ik vind een jaar nog niet genoeg (n)
|
Laten doen, zoek een chick die wel stam plus tee begrijpt.
|
Inmiddels zijn we 1 maand verder, en de situatie is nog niet veranderd, behalve dat ze nog wispelturiger wordt, en ik steeds meer aan mezelf merk dat ik nog TE veel aan haar denk. Andere meisjes worden afgewezen, omdat ze niet dezelfde eigenschappen hebben, andere mensen maken geen kans. Moet ik doen nou? Ik probeer het tijd te geven, maar het lijkt wel of de tijd deze wond niet heelt.
|
Citaat:
Verder denk ik dat niemand hier je echt kan helpen want elke situatie is anders. Je zou het contact kunnen verbreken, je zou het weer kunnen proberen.. ik weet niet wat in jouw situatie de beste optie is, want ik weet niet hoe jij je voelt. |
Citaat:
|
Contact verbreken is meestal toch de beste oplossing in dit soort situaties. Tis niet leuk en het doet pijn, maar het werkt wel. Geef het tijd. Over een jaar of wat kun je altijd proberen om weer contact te krijgen. Tenminste, voor mij werkt dat meestal. Hoe het bij jou zit, weet ik niet :)
|
2.5 maand is niet echt lang, dat is nog vrij vers en wat hierboven staat ^ contact verbreken voor een tijdje kan het beste zijn en je helpen om alles te verwerken e.d.
|
2,5 maand en elkaar dan nog gesproken en gezien hebben? Dat helpt dus niet veel ;)
Na mijn vorige relatie ging het na 5 maanden elkaar niet zien en niet gesproken te hebben alsnog mis (er waren nog gevoelens en we eindigden uiteindelijk weer in bed). Kortom, het is iets wat veel tijd nodig kan hebben. En de beste manier om er overheen te komen is haar gewoon niet meer te zien en te spreken. Geef het tijd. Het is pas slim om eventueel weer met je ex af te spreken, als je weer verliefd bent geworden op een ander, of een relatie hebt (gehad). :) |
Zoals ik al zei, een jaar is nog niet genoeg (met af en aan contact).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |