![]() |
Zone-alarm en MSN
Hoi, ik hoop dat hier iemand wat afweet van Zone-alarm! Sinds ik ZA heb geinstalleerd, word ik van MSN gekickt. Dus ik meld me aan, alles gaat goed en dan val ik ineens ff offline en meldt ie zichzelf terug aan. Dit is uiteraard heel lastig! Ik heb al geprobeerd om MSN uit de Program Control van ZA te halen (alles staat groen aangevinkt dus er wordt sowieso niets geblokt door ZA) maar MSN zet zichzelf er gewoon weer bij als ik het open. En als ik MSN verwijder in de Program Control terwijl het aanstaat, dan zet ie zichzelf er terug in als ik een gesprek begin ofzo. Met als gevolg dat ik dus offline gekickt blijf worden. Heeft er iemand een idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Ik zit nu op eBuddy maar da's echt niet zo praktisch dan de gewone MSN...
Thanks! |
ZoneAlarm is kut. Windows XP (Service Pack 2) heeft een prima ingebouwde firewall, die kun je beter gebruiken.
|
Ik gebruik hem ook als virusscanner enzo. Weet iemand raad?
|
Er zijn ook prima gratis scanners die je kunt gebruiken.
|
Maar dat vraag ik niet :(
|
Je vraag is:
"Heeft er iemand een idee wat ik hieraan zou kunnen doen?" Mijn antwoord daarop is dat ZA gewoon een irritant schijtprogramma is dat eerder voor problemen zorgt dan dat het daadwerkelijk iets nuttigs doet. Je bent een stuk beter af zonder ZA, en er zijn prima alternatieven. ;) Maar goed, als je graag ZA wil blijven gebruiken om wat voor reden dan ook; je zou eens contact op kunnen nemen met de makers van ZA, ZA verwijderen en opnieuw installeren en via Google vind je ook nog wel wat bruikbare tips (hier bijv.). |
Thanks! Het was die laatste tip die heeft geholpen, jij kan beter googlen dan ik ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |