![]() |
Vla in Belgie?
Heey,:)
Ik ben een meisje van 15 en zin op 3havo. In deze laatste periode heb ik met wat meisjes een project, waarbij we een eigen bedrijf moeten starten. Je moet een product exporteren naar een europees land. Wij hebben besloten 'Vanille Vla' naar België te exporteren, mijn vraag is of er volgens jullie vraag naar is? Of dat mensen het zullen gaan kopen? Ik hoop snel andwoord te krijgen :) Groetjess. |
Ik woon niet in Belgie ofzo maar ik denk: Wie wil er nu geen vla :o
Oja als vla niet lukt breng dan maar de kroketten naar Belgie ;) |
Ja, vla is hier heel populair!
Stel dat je gewoon de juiste reclame maakt/de juiste publiciteit zoekt, dan zou het misschien best een succes kunnen worden denk ik. |
wat voor soort reclame? :D
haha. |
Als het magere vla is wel! :p
|
importeer slimheid naar belgie, zal beter aanslaan
oke! genoeg gedold! Vla? dat bestaat gewoon in belgie hoor |
Citaat:
En dat kan bijvoorbeeld door advertenties (zoals je dat bijv. in de allerhande of whatever ziet), door tv-spotjes of wat dan ook. Je moet er wel op een bepaalde manier bekendheid aan geven. Maar daar heb je in je opdracht misschien wel helemaal niet mee te maken. |
Ojaa , zalig :D Ik hou van Vanille Vla!
|
Citaat:
in winkels mensen te laten proeven enzo. Als plan, het is natuurlijk niet echt. Maar dankjewel :D |
Heeft het veel zin als Belgen vla al kennen? Dat is hetzelfde als hier reclame maken en bekendheid vragen voor drop?
Uit betrouwbare bron (= een Belg) weet ik dat stroopwafels en chocoladevlokken niet bekend zijn. Stroopwafels zijn sowieso weinig bekend, een paar Duitsers op de camping vonden het geniaal en in Frankrijk is het ook aangeslagen. Alleen kleinschalig dus. Dan lijkt me een campagne daarvoor leuker. |
Citaat:
Maar nee, vla kennen we niet in België, want dat is een typisch holands-nederlands en geen vlaams-nederlands woord wij noemen dat gewoon pudding... en daar is helemaal geen tekort aan! chocoladevlokken wel... die vind je er gewoon stroopwafels niet, en die vind ik erg lekker ah, en ik ben Belg |
Stroopwafels en chocoladevlokken zijn hier ook heel bekend hoor! Je kan het alletwee gewoon in het warenhuis kopen hier.
En vla kennen de meeste Belgen wel, maar niet onder die naam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |