![]() |
Kan jij een vaginaal orgasme krijgen?
Dus: kan jij klaarkomen puur door penetratie. Ik weet dat er een hoop zin die dat wel kunnen, maar ook een hoop die het niet kunnen.
Laatst een discussie gehad erover. Volgens mijn dixussiepartner was het 50/50, volgens mij lag het percentage 'ja' iets lager. Let's find out :cool: |
Het is dus een vrouwenpoll [/overbodige uitleg]
|
Maar toch zullen er mannen gaan stemmen [/overbodige uitleg]
|
Het is me wel eens gelukt ja.
|
Ja, dat kan.
|
"wordt jij echt schraal van alleen die paal?"?
En de topicvraag & poll: 9/10 maal wel ja. |
Nog niet gelukt, maar 2 keer wel bijna. Ik hoop dat het me nog eens gaat lukken, want het is toch wel een heel ander gevoel. (althans die aanloop er naartoe voelde al heel anders, dus ben benieuwd.)
|
ik heb maar namens mn vriendin een ja ingevuld ;). ze kan ook klaarkomen zonder de clitoris ook maar een klein beetje aan te raken!
|
Lang geleden weleens gebeurd ja, maar dat is ook geen alledaagse kost.
|
anders naam-lijk: gewoon helemaal niet
|
af en toe
|
Neuh, nooit gelukt/voorgekomen.
|
Jup, wel afhankelijk van het standje.
|
Nog nooit gelukt, ik vind penetratie wel fijn, maar een orgasme krijg ik er niet van.
|
Komt wel voor ja <3
Maar niet dagelijks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee :(
|
Ja, eigenlijk altijd. :o.
|
Citaat:
|
Ja, (bijna) altijd.
|
Ja, altijd.
|
Yay!
|
Altijd.
|
Nee, en das bij meeste vrouwen zo. Gelukkig, de man kan wel multitasken, het is alleen een geheimpje tussen hem en mij.. tja, mannen zijn doorgaans liever lui dan moe XD
|
Ja.
|
Heb 'Ja' gestemd voor mijn vriendin. ;)
Mijn ervaring is, dat veel vrouwen niet schijnen te weten dat ze spieren hebben in hun vagina die ze gebruiken kunnen om de 'wrijving' en dus genot te vergroten. Ongelofelijk! En het gebruik van die spieren nodig ook, want na een half uur van bil gaan wordt zelfs de krabste aziatische poes zo wijd als een garagedeur (er moet tenslotte ook een kind doorpassen) Dus voor de dames die het nog niet deden: graag de spieren aldaar gebruiken. Tweede punt is: lengte telt wel degelijk. Met wat kleiner gebouwde vrouwen mag mijn geslacht soms wat te ver reiken, desondanks wilde het merendeel dat ik zo diep mogelijk stootte en kwamen ze zo dan ook het hardste klaar. Mij ervaring is dat de vagina juist op het diepste erg gevoelig is, en ik vond recent onderzoek dat dat bevestigde. (wederom houdt dit verband met het duwende kinderhoofdje in geval van zwangerschap, en het feit dat een langere penis meer kansen biedt tot bevruchting) ik ben van mening dat iedere vrouw een vaginaal orgasme krijgen kan - ik ben ook nooit anders tegen gekomen. |
ik nog nooit, wil het zo graag.
Maar ik denk dat mijn vriend dan heel lang en hard zou moeten penetreren. Als hij hard gaat dan duurt het meestal juist kort:S Even pauzeren is dan al een reden dat het gevoel helemaal weg is. |
neen. ik denk ook niet dat t ooit gaat gebeuren.:p
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sluit me bij Morgan aan.
|
Nog niet gelukt maarja ik ben nog niet zo lang seksueel actief hahaha.
|
Citaat:
Alleen protituees faken :p |
Anders namelijk: wie weet, maar tot nu toe niet? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Maar niet altijd. Maar wel vaker dan af en toe.
|
ik kan het ook wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nah, ergens heb je btw wel een punt, lengte maakt wel degelijk uit, maar het gaat hierbij om de verhouding. Elke vagina heeft ook een bepaalde diepte en die moet aansluiten op je penislengte. Zo hard en diep mogelijk doorstoten is dus bij lange na niet altijd de manier (en ook dit is gebaseerd op zowel ervaringen uitwisselen als onderzoeken die ik gelezen heb). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |