![]() |
Vers.
Retourtje Amsterdam - Parijs voor 50 eurie. (L).
|
Chill (y)
|
Leuk hoor. :)
|
Een fiasco.
|
Gebrande CD's van een kerel uit Engeland:
The Best Northern Soul All-Nighter ...Ever! en A Full English Breakfast - The English SKA Compilation Eens zien of die eerste mijn interesse kan wekken en of de tweede mijn verdwenen liefde (beetje overdreven, maar toch) voor ska terug kan brengen. |
Een kabel met een tulpje.
|
zwart vest en een jurkje met bloemetjes dat toch iets te kort bleek en dat dus ingeruild is voor een ruitjes bl00sje met een strik. laatste exemplaar har har. nu ben ik blut.
|
shit ik dacht dat dit over verse worstjes zou gaan
verse aardbeien verse tasty tom's verse kiwi's vers brood verse maaltijdsalade |
Lego van Indiana Jones
leren jasje |
Citaat:
|
Een oranje rokje. Oranjegekte olé
|
Leuk, Jan!
|
Citaat:
|
Retourtje Zweden voor in Juli
Grijze trui met vhals Grijs vestje met knoopjes Geel shirtje Adidas Game II sneakers american apparel sportsokken blauwe schoenen van urban outfitters jeans van cheapmonday wit carhartt jasje ny yankees jasje |
Jurkje, 2 reisgidsen, l'oreal infillable, 3 broeken en een sjaal.
|
Citaat:
|
Een vers bosje rozen van mijn ouders.
|
|
Ook ik heb tickets naar Parijs.
Een wit jurkje. Een donkerblauw vintage jurkje met kanten frutsels dat eigenlijk niet kan maar het model is zo leuk! Een heleboel fruitsapjes Een stekkerdoos Asperges! Het seizoen is bijna afgelopen he. |
Citaat:
|
Uit de categorie nieuw:tijd om te studeren.
Uit de categorie oud:geen zin om te studeren... |
Kaartje voor lowlands.
|
Citaat:
|
Dat blauwe shirt verkopen ze hier op de mocro markt, 2 voor 10 euro.
|
Citaat:
|
Cry me a river ;)
|
blauw shirtje met pofmouwtjes en dingetjes, ofseuw...
|
goedkope lipstiftjes;
"Sonora Sunset" "Marquis de Mauve" "Senorita Ros-alita" "Rose Intense" "Cherry Blossom" "Apricot Fantasy" wat een trannynamen allemaal :( |
Señorita Ros-alita lolz.
|
Haarverf
Partytime deo Keizoete perzik kauwgummi |
Rock 'n Roel, het boek en het bier.
|
oranje "arafat" sjaal
oranje sokken oranje tshirt gadogvbvkkfkgrgjggj :'( waarom is zo'n outfit verplicht blggglglgl |
sony ericsson 910i (y)
ziek hoge telefoonrekening :mad: ellik voordeel heb se nadeel |
showergel, conditioner, shampoo, bodylotion (allemaal in t engels, van de body shop)
voor mn verjaardag en een LAPTOP alvast voor mn verjaradag van mn ouders.whaaahoe. hijs alleen nodig voor mn belfasttrip, en daarna gaat ie naar de familie/ofzo. maar JEEJ.:) |
Materazzi t-shirt voor maandag.
|
Hawaii shirtje
Esprit shirt VOOR MAAR 6 EURO polkadot topje |
Citaat:
|
|
Een kat in mijn huis.
|
veeeel te grote peter pan speedrockpet. en een pet die nu duizenden, zoniet miljoenen euro's waard is. als het aan mij lag althans.
|
Citaat:
ik heb ook wel eens katten op mijn kamer maar dat zijn vlooierige mottenballen die van niemand zijn |
Ja. Hij gaat steeds weg en komt dan weer terug. Ik wil hem houden.
|
poezen ja <3 ik wil er ook een en ik ken ook nog iemand met een nestje die ze kwijt moet maar ik ben allergisch. :) :) :).
ik heb ook nog eens niks nieuws. |
Citaat:
die zou ik houden man, lokken op het balkon met sashimi en snel de deur dicht smijten. xx noep ik heb bier en sigaretten en een sofijsje en eten van ana's kuzin nieuw |
Citaat:
|
Irvine Welsh - If you liked school, You'll love work
Viva + Flair Grijs/Paarse seamless micro BH (oid) 5 tubes tandpasta grijs/blauwig oogpotlood Lichtgroene mengkom Blikopener roze aardappelschilmesje 2 plastic spatels |
Een rugtas.
|
Crèmewitte linnen broek (L)
|
|
^Geil dingetje. <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |