![]() |
Nog meer woede!!
ik word het nu echt zzat he, met al die problemen van studielink enzo. en achja, dit kon er ook nog wel bovenop:
(gaat over school en het inschrijven van een lotingstudie.) Die vrouw van de nhtv zegt dat alles goed was en geregeld enzo vorige week (toen was ik er nog om een kopie van mn ID in te leveren). ben ik vandaag naar ib-groep gweest en die vrouw begreep er ook niks van. belde studielink, te lange wachttijd etc.. Dus ik ben net de nhtv om te vragen hoe het zit met die loting, zegt ze tegen mij, nee jij hebt je voor 15 mei ingeschreven, maar je moest voor 15 mei de assesment ( engelse brief etc..) insturen. ik: maar iedereen (decaan, mensen van de open aaf etc..) zeiden inschrijven vóór 15 mei, en dat heb ik gedaan. niemand zei iets van een assesment. Zij: nou het staat overal hoor, ook op de site enzo. Ze was helemaal niet aardig, en ik sta nu ergens onderaan de wachtlijst ofzo, wat een onzin, waarom werkt iedereen langs elkaar en ben ik de dupe |
oja, ze deed alsof ik het zomaar op gevoel had aangeklikt ofzo. terwijl ik me enorm in verdiept hebt, nog een keuze 3 daagse heb gevolgd en mijn decaan altijd zegt dat hij zo trots op me is omdat ik de enige ben die zo bewust met zn keuzes omgaat
|
hoor net dat je een opdracht had gekregen, en ze die 10 juni gaan nakijken. Voor ik die man spreek is het al 8 juni. En al ik UBERHAUPT nog mág meedoen, heb ik daar 2 dagen de tijd voor :eek: :(
|
Nou ja, hoeveel opdrachten zijn er nu niet met 48 uur werken af te krijgen? ;)
Verder is bureaucratie een kwestie van vastbijten en mensen achterna zitten. Als je wacht totdat zij het voor je doen weeg je een ons eer je wat gedaan krijgt. |
whaha, ja dat is waar :) ik ga vandaag maar weer eens iedereen achterna zitten, en die man nu even bellen. bedankt :)
|
nou net die man gebeld die erover gaat, hij vond wel dat het idd niet duidelijk word aangegeven, maar ook dat het overal word gezegd.. open dagen, avonden etc.. en de presentatie enzo, nja, ik zei dat niemand t mij had verteld. hij vond dat raar enzo.. en hij zei dat hij mijn gegevens pas een week later kreeg, terwijl als hij het een week eerder had gekregen dat hij aan al die leerlingen brieven heeft gestuurd. Maar eerlijk gezegd (heb ik niet gezegd) is dat niet mijn probleem, want ik heb me gewoon vóór 15 mei ingeschreven.
Dus ik vroeg of er echt geen mogenlijkheid meer was, en dat ik las dat je voor 10 juni de volgende opdracht moest inleveren, dan doe ik dat wel, heb ik nog 2 dagen. hele lange stilte.. hij zo: uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nou dat zal ik ff moeten overleggen, want als we voor jouw een uitzondering maken, moet dat ook voor iedereen. (nou, ik ben tog de enige die zeurt tog ) en hij stuurt me in de loop van de dag een mailtje. (niet eens ik bel wel terug, nee een mailtje...) diepe zucht, ik ga straks even naar mijn decaan op school, ben benieuwt wat hij erover te zeggen heeft. |
wat een stress....succes iig.
|
Afgelopen week op het Erasmus MC geweest voor Geneeskunde, die decaan zei zelf al dat hij studielink een puntjepuntjepuntje programma vond.
Ik denk dat bijna iedereen deze mening deelt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |