![]() |
Voetbal jaja
Ja, de wedstrijden komen eraan/ zijn al begonnen.
Dos jij je helemaal uit in het oranje of wil je van deze gekte niets weten? Welke oranje-items heb jij allemaal al in huis gehaalt? |
ik heb toevallig een toeter van jupiler omdat hij bij een kratje zat. Verder ga ik me niet uitdossen maar ga ik wel alle wedstrijden van NL kijken met wat vrienden onder het genot van een biertje (y)
|
Ik kijk wanneer ik er tijd voor heb en niets anders heb ingeplanned. Ek en Wk vind ik wel greppig, maar over het algemeen ga ik liever zelf een balletje trappen.
En ik kleed me natuurlijk heel tegendraads in de kleuren van de tegenstander, als oranje moet spelen. |
Al m'n collegas lachen me uit omdat ik geen vreselijk 'brulshirt' of dergelijk prul draag, maar ik lach hen uit omdat ze allemaal hetzelfde zijn!
|
Het interesseert me niet. Het zou me ook niet interesseren of anderen wel of niet kijken en zichzelf belachelijk maken, ware het niet dat de "aankleding" die erbij komt kijken vreselijk irritant is en ik niet graag een uur in de rij sta bij de kassa omdat opeens iedereen barbecueblokjes en dode dieren nodig denkt te hebben.
|
Couldn't care less. Gelukkig is er vanavond nog een acceptabel surrogaat voor vrouwen op tv en wel: een SATC-marathon. Thnx net 5.
|
Citaat:
|
ik had een welpje en
Citaat:
|
het is altijd zo lekker rustig in het openbaar vervoer/supermarkt
ik mag dat EK wel |
ik ben vet voetbal fan, vooral EK's en WK's, yeh :cool: maar ik ga me niet uitdossen. met vrienden kijken, lomp schreeuwen als er iets mis gaat en bier drinken it is.
|
Ik heb een oranje polo en een overhemd met oranje er in. Die trek ik beide niet aan.
|
Ik HAAT voetbal echt enorm. Vanavond ga ik lekker naar Bad Religion!
|
Ik heb zo'n Oranje Duits kk helmpje. Die doe ik ook niet op.
|
Citaat:
En ik heb er een aan een Duitse vriend gegeven. Die had 'm in zijn woonkamer liggen tot zijn moeder op bezoek kwam waarna dat ding heel snel naar de kelder verdween, hhaha. |
m'n bovenburen zijn dronken en net sprong er iemand van hun balkon in onze tuin met z'n kop tegen de schutting. daarna gingen ze met dingen smijten, en nu draaien ze de dommel-tune en andere dikke kutmuziek. voetbal (L)
|
2-0, hardcore shit motherfuckers.
|
Het is/was wel lekker rustig op de weg. :)
|
O leuk, krijgen we straks natuurlijk weer van die idioten met toeters onder het raam.
|
Citaat:
|
Het is nu nog vrij stil, op wat geschreeuw na. Verdacht, als je het mij vraagt.
|
Ik ga hard op het EK. Het liefst kijk ik elke wedstrijd.
|
Citaat:
|
|
Ik heb net de oranje wuppie die ik bij de AH in mn handen kreeg gedouwd uit het raam geworpen, verder doe ik niet aan oranjegekte, d.w.z. ik heb wel het een en ander aan oranje in mijn kledingkast maar dat draag ik als ik er zin in heb.
|
Citaat:
|
ik vind het geweldig, met vrienden kijken en al die belachelijke liedjes zingen, omdat het kan. drienuuuuul, drienuuul, drienul, driiienuuullll. oranje zonnebril op en zo'n klapper, lekker meedoen met de massa.
|
Volges mai heppe we gewonne
|
we hebben een L we hebben een A LA LA LA LA LAAAAAA. nou iig, 2-0, yeh! boven me is het een dikke paaty, en hier slaapt iedereen. maar volgens mij kan ik zo niet slapen.
|
Hossa!
|
Lekkere wedstrijd. Gekeken in een huis met de gebruikelijke vrouwen die er weinig van snappen maar met zo'n uitslag is het altijd gezellig natuurlijk. Vrijdag kijken in een huis vol alto's die waarschijnlijk gaan juichen voor Frankrijk, hopelijk valt dat mee.
|
Ik weet wat buitenspel is.
|
Citaat:
|
mn hardloopmates vroegen of ik kwam kijken onder het genot van wat toast en wijn, dus dat heb ik maar gedaan. voor de rest kan het me weinig interesseren.
|
Citaat:
Maar goed, het EK volg ik toch het liefste met vrienden in kroegen en in idiote outfits. Niet dat ik er ook maar iets van begrijp natuurlijk, ik kom enkel voor het bier en om de h0tties van de wedstrijd te bespreken omg lol!!!! |
Citaat:
|
Tja dan denk je die kanker ongein te ontlopen door naar Bad Religion te gaan en dan staat er een scherm in de hal van de melkweg. Kankerlame(n) Ik hoop dat 'we' (mijn god wat haat ik het als mensen zo naar dat elftal verwijzen) er zo snel mogelijk uitliggen zodat WE collectief van die bullsht af zijn.
|
Citaat:
ik bel na wedstrijden ook altijd met m'n vader om de wedstrijd door te spreken, maar ze zitten nu in spanje, dus dat wordt te duur. |
Citaat:
Gekeken in de bitterzoet met een leger hc kids en ander gespuis. Trok 't goed, daarna direct Vitamin X en Annihilation Time met een ouderwetse boerenpit vol glas en funitems. Party! |
Citaat:
|
ik kreeg vandaag ruzie met een collega toen ik stfu zei terwijl ze zich 1000 jaar niet interesseert in voetbal en opeens dringend de opstelling wil bespreken en een wuppie op haar fietsbel heeft geplakt.
voetbal ok, maar die mass hysteria en het debiele carnaval eromheen hoeft voor mij niet zo. kutsnol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had gisteren wel mijn nederland-shirtje aan :) en ik hou natuurllijk een oogjeop de stand van zaken, maar echt fanatiek enzo doe ik niet.
|
Citaat:
|
Ik ben al jaren van de partij hoor, shirtje aan, diverse funitems aan/op en om me heen gedrapeerd. Biertje erbij en een potje kankerhard schelden naar de tv :)
|
Ik heb een leeuwenhose, maar die doe ik alleen aan als ik in marginaal Maarssen op straat tussen het bier voetbal ga kijken (vrijdag). Gisteren was ik in de Bitterzoet, met stijlvol oranje gelakte nagels.
Voetbal, ik ben groot fan, zéker het EK/WK. |
Eerste pluspunt; het feestgedruis heeft me aardig wat gratis bier opgeleverd in de stamkroeg waar ik later op de avond op mysterieuze wijze terecht kwam.
|
Ik wou de SATC marathon zien maar dat kon niet.
Maar wel fijn dat Italië verloren heeft want ik haat Italië. |
Bad Religion riep ook even om de paar nummers de stand door, heel fijn (Y)
|
Citaat:
@crimson: vond ik juist erg ergerlijk, ik ben juist voor BR naar de melkweg gekomen niet om te horen hoe dat kutspel staat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |