![]() |
Jullie mening over sex!
Hey allemaal,
wij hebben vanuit school de opdracht gekregen om onderzoek te doen naar animo naar een centrum voor seksualiteit voor jongeren. Hiervoor hebben wij een enquete gemaakt. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie het in zouden willen vullen. Alvast bedankt voor de moeite, Zie hier de link: http://www.thesistools.com/?qid=55284&ln=ned |
Done, best leuke enquete :)
|
Bedankt dat u tijd heeft vrij gemaakt om deze enquete in te vullen. De antwoorden zullen alleen gebruikt worden om een inzicht te krijgen in wat er speeld binnen de jeugd op het gebied van seksualiteit. De gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden.
|
Wat kan de GGD je volgens jou bieden? (meerdere antwoorden mogelijk)
- De GGD heeft geen producten voor jongeren Klopt ook niet helemaal. |
Bij 9: Van seks kun je ziek worden of ongewenst zwanger worden
Dat is een feit, geen mening. |
11:
heb je wel eens seks gehad? Ja Nee (ga door naar vraag 12) 12: Heb je wel eens onveilig gevreëen? uhu |
"Seks is een makkelijke manier om geld te verdienen of mooie dingen te krijgen."
Ja ik denk wel dat je met seks veel geld kan verdienen of mooie dingen kan krijgen, dus ik heb "mee eens" ofzoiets gedaan. Maar door de vraagstelling lijkt het nu net alsof ik het zelf ook doe :P "Seks is iets moois tussen twee mensen die verliefd zijn." Ik denk dat het dit KAN zijn, maar het kan ook geile neukseks zijn waarbij geen liefde is. Ook een beetje een vraag waarvan je denkt "wat moet ik hier nu mee". En wat Dun Hout zegt. Spelfouten en paar gekke dingetjes. |
O, en sorry dat het allemaal losse posts zijn geworden :o
|
Haha, waar woon je : Zeeland, brabant, of anders. Zijn van die dingen waar ik denk zo van wtf..
|
En VWO en HAVO zijn niet echt hetzelfde.
|
Citaat:
Maar ik heb eht gedaan, Sommige vragen vond ik echt verre van het onderwerp seks verwijderd. Waat heeft mijn studiekeuze met mijn seksleven te maken :s |
Done!
|
Thnx voor het invullen :D
Spelfouten laat ik er nog wel uithalen hahaha ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |