Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Wajong uiterkering! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1696966)

Annemarieke1 10-06-2008 19:47

Wajong uiterkering!

Heee,
Ik heb een wajonguitkering maar nu wordt er altijd uitgekeerd op de 14e, alleen in die brief die ik aan het begin kreeg stond tussen de 10e en de 14e. Aankomende zaterdag is het de 14e en in het weekend storten ze niet. ;) Krijg ik het dan maandag? Of nog voor het weekend, anders kan ik zaterdag niet weg. :eek:

Groetjes Annemarieke.

Adore 10-06-2008 19:52

Morgen even het UWV bellen? :)

Annemarieke1 10-06-2008 20:07

Hmm, kheb daar niet erg goede ervaringen mee. :P
Ik dacht misschien weet iemand het. Nouja, anders morgen inderdaad even bellen en da hopen dat ik voor zaterdag antwoord heb. ;)

Adore 10-06-2008 20:12

Meningen over het UWV zijn inderdaad verdeeld, dat kan ik me ook wel voorstellen..
Maar als je belt en je hebt gewoon feiten en een vraag, dan kunnen ze daar toch wel direct antwoord op geven? :) Misschien komt hier nog antwoord, anders zou ik het zeker even proberen als het dus belangrijk is!

Annemarieke1 10-06-2008 20:42

Nou, als je weet dat ik er half jaar over heb gedaan om te weten wie mijn reïntegratiecoach was, ik in de buurt van R'dam woon, ik qua postcode bij UWV groningen ben ingedeeld en of ik de locatie Almere wilden bellen om te kijken of mijn dossier daar was, ja dat waren ze voor het gemak kwijt. Nouja, het is dat ik eraan vastzit, maar anders. :P Over het algemeen vind ik ze niet zo slim overkomen daar, maar ik ga het morgen zeker even proberen. :D

Adore 10-06-2008 20:52

Citaat:

Annemarieke1 schreef: (Bericht 27700274)
Nou, als je weet dat ik er half jaar over heb gedaan om te weten wie mijn reïntegratiecoach was, ik in de buurt van R'dam woon, ik qua postcode bij UWV groningen ben ingedeeld en of ik de locatie Almere wilden bellen om te kijken of mijn dossier daar was, ja dat waren ze voor het gemak kwijt. Nouja, het is dat ik eraan vastzit, maar anders. :P Over het algemeen vind ik ze niet zo slim overkomen daar, maar ik ga het morgen zeker even proberen. :D

Ok ik heb brieven gezien waarvan ik niet wist of ik nu moest lachen of huilen, maar dit is ook wel heel ernstig. :D Sorry dat ik lach, want voor jou is zoiets natuurlijk helemaal niet tof. Nu de vraag wélk UWV je moet bellen, hm..

Om een voorbeeld te geven:

een cliënt van mij moest volgens een brief van het UWV langskomen bij 'het UWV Rotterdam te Amsterdam'. Yeah.

=zwart wit= 10-06-2008 20:55

volgens de site wordt het uiterlijk de 15e gestort, vanaf de 16e kun je hen bellen.

Annemarieke1 10-06-2008 20:58

Citaat:

Adore schreef: (Bericht 27700365)
Ok ik heb brieven gezien waarvan ik niet wist of ik nu moest lachen of huilen, maar dit is ook wel heel ernstig. :D Sorry dat ik lach, want voor jou is zoiets natuurlijk helemaal niet tof. Nu de vraag wélk UWV je moet bellen, hm..

Om een voorbeeld te geven:

een cliënt van mij moest volgens een brief van het UWV langskomen bij 'het UWV Rotterdam te Amsterdam'. Yeah.

Ja, ook zoiets. Waar moet je in zo'n geval nou heen. Ellende ellende alom daar. :P
En achteraf kan ik er meestal ook wel om lachen hoor. ;)

Annemarieke1 10-06-2008 20:59

Citaat:

=zwart wit= schreef: (Bericht 27700383)
volgens de site wordt het uiterlijk de 15e gestort, vanaf de 16e kun je hen bellen.

Oh, nou dan vrees ik het ergste. :P
Dankjewel voor je antwoord!

Adore 10-06-2008 21:05

Citaat:

Annemarieke1 schreef: (Bericht 27700416)
Ja, ook zoiets. Waar moet je in zo'n geval nou heen. Ellende ellende alom daar. :P
En achteraf kan ik er meestal ook wel om lachen hoor. ;)

Je wordt er bijzonder zelfredzaam van, da's ook wel wat waard. Alleen de manier waarop is het niet helemaal!
En dat is ook het beste om te doen denk ik, als het allemaal maar opgelost wordt. :)

Lorelei 11-06-2008 09:46

Ik vind dat ze meestal rond weekends wel vriendelijk zijn. Het wordt vaker eerder gestort dan later. (als we de 14e als uitgangspunt nemen) Ik heb het nog nooit op de 16e gestort gekregen. Maar ja, je weet het nooit helemaal zeker. :)

~lienepien~ 11-06-2008 18:32

Ik verwacht dat ze het dan vrijdag al storten.

stoepkrijtje 11-06-2008 18:47

Ik denk dat het vrijdag komt. Dat is tenminste bij mij bijna altijd zo.

El Chupacabras 12-06-2008 14:43

Volgens mij is het binnen!

stoepkrijtje 13-06-2008 09:24

Bij mij ook gisteren.

Annemarieke1 13-06-2008 16:06

Ja, ik kreeg het vandaag binnen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.