![]() |
Wajong uiterkering!
Heee,
Ik heb een wajonguitkering maar nu wordt er altijd uitgekeerd op de 14e, alleen in die brief die ik aan het begin kreeg stond tussen de 10e en de 14e. Aankomende zaterdag is het de 14e en in het weekend storten ze niet. ;) Krijg ik het dan maandag? Of nog voor het weekend, anders kan ik zaterdag niet weg. :eek: Groetjes Annemarieke. |
Morgen even het UWV bellen? :)
|
Hmm, kheb daar niet erg goede ervaringen mee. :P
Ik dacht misschien weet iemand het. Nouja, anders morgen inderdaad even bellen en da hopen dat ik voor zaterdag antwoord heb. ;) |
Meningen over het UWV zijn inderdaad verdeeld, dat kan ik me ook wel voorstellen..
Maar als je belt en je hebt gewoon feiten en een vraag, dan kunnen ze daar toch wel direct antwoord op geven? :) Misschien komt hier nog antwoord, anders zou ik het zeker even proberen als het dus belangrijk is! |
Nou, als je weet dat ik er half jaar over heb gedaan om te weten wie mijn reïntegratiecoach was, ik in de buurt van R'dam woon, ik qua postcode bij UWV groningen ben ingedeeld en of ik de locatie Almere wilden bellen om te kijken of mijn dossier daar was, ja dat waren ze voor het gemak kwijt. Nouja, het is dat ik eraan vastzit, maar anders. :P Over het algemeen vind ik ze niet zo slim overkomen daar, maar ik ga het morgen zeker even proberen. :D
|
Citaat:
Om een voorbeeld te geven: een cliënt van mij moest volgens een brief van het UWV langskomen bij 'het UWV Rotterdam te Amsterdam'. Yeah. |
volgens de site wordt het uiterlijk de 15e gestort, vanaf de 16e kun je hen bellen.
|
Citaat:
En achteraf kan ik er meestal ook wel om lachen hoor. ;) |
Citaat:
Dankjewel voor je antwoord! |
Citaat:
En dat is ook het beste om te doen denk ik, als het allemaal maar opgelost wordt. :) |
Ik vind dat ze meestal rond weekends wel vriendelijk zijn. Het wordt vaker eerder gestort dan later. (als we de 14e als uitgangspunt nemen) Ik heb het nog nooit op de 16e gestort gekregen. Maar ja, je weet het nooit helemaal zeker. :)
|
Ik verwacht dat ze het dan vrijdag al storten.
|
Ik denk dat het vrijdag komt. Dat is tenminste bij mij bijna altijd zo.
|
Volgens mij is het binnen!
|
Bij mij ook gisteren.
|
Ja, ik kreeg het vandaag binnen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |