![]() |
In welke situatie bevond jij je tijdens Nederland - Roemenië? - EK 2008
Met een oranje klomp op je hoofd, helemaal alleen zoals een echte forumer? Vertel!
Edit door Andijvie: Dit is nu ook het algemene EK 2008-topic op DK. Praat hier over het EK. Wie gaat er winnen? Is het Nederlands elftal dit jaar sterk genoeg? Hoe en waar ga je kijken? |
Met nog 4 anderen mensen waarvan sommigen het serieus volgden en anderen erdoorheen kletsten waar ze de namen op vonden lijken, wat voor eten, waarna er heel veel ssshhhhh was te horen
:) Goed topic bob (Y) |
Thuis in bed+vriend, samen voetbal kiekn. (y)
|
Met mijn broertje.
|
niet op onzin iig
|
of is dit een strikvraag en moet die wedstrijd nog komen? :D
|
Thuis in een hoekje op het forum, terwijl de tv aanstond.
|
Voor de tv :)
|
Citaat:
|
Dat zal ik je vertellen, ik had mijn oranje 'Hoezo buitenspel?'-shirt aan.
|
Ik zat achter de computer. :)
|
Op een gala.
|
Achter mijn laptop, met op 30cm afstand een tv.
|
In de kroeg. Maar ik had geen oranje aan, geen toeter bij me en ik heb ook geen liedjes gezongen.
|
Ik zat daadwerkelijk achter mijn pc en deels hier. Voetbal vind ik niet spannend genoeg.
|
Ik was bij een concert in een kraakpand en dat was gaaf, al zaten er maar 6 mensen in de 'zaal'. Iedereen zat boven voetbal te kijken.
Ik deed daar niet aan mee, en toen ben ik met beste 'din door de stad gaan lopen om de mongolen te ontlopen, ergens een ijsje te scoren en ons de tering te paffen. |
Door de stad lopen om de mongolen te ontwijken? :D Dan kun je beter thuis gaan chillen met bier en een goede film.
Op het Leidseplein had de politie alvast een waterkanon neergezet, trouwens. Maar ik weet niet hoe het afgelopen is. |
Citaat:
We wilden eerst ook bij mij thuis een film gaan kijken, maar waren allebei te lui om op de fiets te stappen. :D Maar er waren zat straten waar het superstil was, dus dat was wel lekker. Beetje buiten zitten met een avondbriesje door je haar. (y) |
Het eerste gedeelte van de eerste helft nog op mijn werk, het tweede gedeelte voor het grote scherm op de stationshal en de tweede helft huis alleen.
|
Op het forum met pc-tv
|
Ik zat in m'n eentje te forumen want voetbal kan me aan mijn reet roesten.
|
Ik keek met huisgenoten.
mijn lieve italiaanse huisgenootje keek mee en haar wereld stortte in en ze zei 10x per minuut 'fanculo' wat zoiets schijnt te betekenen als 'fuck it'. |
In de kroeg. Goede wedstrijd, (Y).
|
op de bank met ouders, waarvan mn moeder bijna incontinentiemateriaal nodig had vanwege de spanning die ze had. Overigens heeft ze niet stilgezeten en alleen maar op de bank heen en weer gehopst en geklapt en geschreeuwd en gestuiterd.
|
met 3 B's
Bier Blow Bal |
In een verlopen studentenkamer vol met Duitsers en Nederlanders en bier en chips (y) Zonder oranje klomp, maar mijn tas was wel oranje? En mijn haar natuurlijk ook wel een beetje dus :p
|
Ik was gewoon hier. Maar het stond wel aan.
Gisteren heb ik wel gewoon serieus Zweden-Griekenland gekeken:confused: |
in mn eentje op de bank en halverwege in slaap getieft
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jongens, ik weet wel sinds gisteren wat buitenspel is:cool: |
Ach, dat doelpunt van Ibrahimovic was wel een juweeltje. Jammer dat het zo verschrikkelijk lang duurde voordat er eindelijk wat gebeurde. Beide teams stonden gewoon stil op het veld en speelde de bal een beetje rond.
|
Bandoefenen en tijdens Roemenië weer. (y)
|
Weet iemand hoe laat de wedstrijd tegen Frankrijk is? Als die in de middag gespeeld wordt, betekent dat dat ik een klein TV'tje mee moet nemen naar mijn werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet dus een TV meenemen, aangezien ie om zes uur begint? Ik moet namelijk tot negen uur werken.
|
of een radio (y) .
|
Citaat:
|
Aan de forumbazen: Kunnen we hier het algemeen ek-geblaat-topic van maken?
|
Maak er even een naamzoek van.
|
Missy Cherry Springs Hanneke Andijvie naamzoek!
|
k Was het vergeten :o Maandag was t toch? Toen zat ik met mijn vriend, onze huisgenoot en een vriendin van hem heel lekker te eten. Daarna nog een stuk met m'n vriend gelopen en een ijsje gehaald :p
|
Citaat:
Moet ik de titel veranderen? En zo ja; in wat? |
*o*
Maak er maar iets leuks van ;) |
Thuis voor de buis. (y)
En vandaag kijk ik Tsjechië - Portugal (of andersom ;)) |
Gok eens. Ik heb een dubbele nationaliteit: Nederlands / Italiaans
:') |
Vanaf nu is dit dus een algemeen EK-topic voor DK :)
Hoe gaat Nederland het vrijdag doen? |
Nederland gaat winnen uiteraard. :p 2-1 ofzo. :y
|
Als ik kijk hoe Frankrijk tegen Roemenië speelde, en dat vergelijk met hoe Oranje tegen Italië speelde, moet Oranje Frankrijk ook wel aankunnen. De nummer één en twee bij het vorige WK, :')
|
Ik hoop dat Nederland en Roemenië doorgaan, dan zijn de bookies veel geld kwijt:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |