![]() |
Als jij een chocolade-reep hebt, hoeveel partjes eet jij dan per keer?
Neem je altijd keurig één partje of meerdere? Als je per ongeluk meer partjes afbreekt dan je had gepland, leg je dan de extra partjes terug in de verpakking of eet je die stiekem op? Of koop je uberhaupt nooit chocolade, al dan niet met partjes? En wat is je favoriete chocoloade?!
Een heleboel vragen, maar ik brand van nieuwsgierigheid. Vertel!:) |
Ga je nu topics openen tot andijvie er eindelijk wel een sluit? :D
|
ga dan uppen ofzo, misschien krijgt iemand inspiratie
|
Nee, ik ben oprecht geinteresseerd -O-
|
Ik eet die badboy in één keer op.
|
zet m dan op eten en drinken. ik zet 1 euro in op een gemiddelde van 2 stukjes.
of zitten daar veel boulimia-patienten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh nee andijvie doet altijd heel veel. :) En ik neem overigens altijd één partje per keer. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) Wat een kuttopic. |
Jongens, ontopic alsjeblieft.
|
breek ze per 2 af, en eet ze dan dus ook per 2...
En Hazelnoot (Y) :D |
TS begint trouwens.
|
Wtf, 2 partjes per keer?
Ik werk die hele reep weg. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh wacht, het gaat erom of je zo'n reep opeet, ik dacht hoeveel partjes je in een keer in je mond deed. :o
|
Citaat:
Maar soms eet ik chocoladerepen ook als lollies, en dan hoef ik niks af te breken. |
ik breek 1 zo'n dingetje af, en na er 2 gegeten te hebben, heb ik echt een smaakexplosie waardoor ik niet meer hoef!
|
Nou, ik heb dan zo Tony's, en dan breek ik eerst zo'n reep van vier blokjes af. Dan breek ik een blokje af en eet ik dat op. Dat herhaal ik. En de laatste twee doe ik er meestal tegelijk in.
Als ik een kop thee heb doop ik er soms een blokje in, zodat het een beetje smelt. (y) |
Nou Bob, dat zal ik je vertellen. Ik heb moeite met mate houden dus ik eet meestal alle chocola op die voor m'n neus ligt.
Ik doe er heel langzaam mee, ik laat alles smelten in m'n mond en laat expres het laatste deel tussen mijn vingers smelten zodat ik dat kan aflikken. |
Hm. Ik weet niet wat ik daarvan vind.
|
Ik pak 2 stukjes, bijt ze doormidden waarna ik het ene stukje eet en daarna het andere stukje in mijn mond stop.
|
ik eet trouwens geen chocola, om maar ontopic te reageren, want daar krijg ik migraine-aanvallen van
|
Ik eet een blokje per keer, maar ik breek ze meestal per twee af (al naar gelang de reep in elkaar zit, natuurlijk).
En ik kauw ze kapot. Ik ben heel erg slecht in snoepgoed of wat dan ook opzuigen. Brrr. Kauwen kauwen kauwen. |
Een stukje van twee blokjes breek ik steeds af, net zo lang tot de hele reep op is.
|
*chocola vreet*
|
Likje voor likje.
|
op
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Edit: Oh! En die blokjes per keer dat ze mijn mond in gaan. De reep gaat wel in een dag op, want ik kan écht geen chocola laten liggen als het er is.
|
Ik breek de hele reep in blokjes, eet blokje voor blokje, maar de reep gaat niet meer de kast in.
En slotjes zijn mooie dingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |