![]() |
[Tv-Kaart] Geen geluid tijdens afspelen/opnemen
Nu heb ik sinsds een tijdje een Tv-kaart, om precies te zijn de Leadtek WinFast TV2000.
Nu kan ik dus hiermee ook gewoon van Tv opnemen, maar wat blijkt als ik dan het opgenomen stukje afspeelt krijg ik geen geluid alleen beeld. Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd, ook andere coes voor geluid maar niks blijkt te werken. OS: Windows 2000 Pentium III 866 Mhz 512 Mb geheugen 20 Gig Hd en heb een sound Blaster live experience geluidkaart erin zitten. Heeft misschien iemand met dezelfde kaart wel een idee hoe ik geluid kan krijgen? (of iemand anders? :)) |
Sorry hoor, ik weet het ook niet, maar volgens mij kon je zo'n draadje kopen voor geluid, ik heb het zelfde probleem (ik heb wel geluid maar dat komt uit de PC speakers, niet uit de tv
|
Ga eens naar je play control (audio icoontje in je systray) (misschien moet je dit eerst aanzetten in je control panel)
options> properties en dan 'adjust volume for' hier 'recording aanvinken.... op 'ok' drukken en zien of je 'line in' balance wel is aangevinkt... |
Citaat:
Maar ik heb al zoveel geprobeerd en zou echt niet weten waar het nog aan zou kunnen liggen. |
Zo staan mijn instellingen voor op te nemen op het moment:
http://members.home.nl/jdiezrequejo/instellingen.jpg |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |