![]() |
Met wie heb je het allemaal gedaan??
Hallo allemaal,
Na aanleiding van mijn vorige poll ' Hoe houdt was je toen je ontmaagd werd ' was ik erg benieuwd met wie jullie wel eens naar bed zijn geweest. Bijv. een meisje met een meisje of met je leraar engels?? Ik ben hier erg benieuwd naar. Hebben jullie het wel eens met andere mensen spannende dingen gedaan of alleen met je vriend/vriendin?? Bedankt |
je moeder
zo is die maar alvast gemaakt |
Ik ben ooit met mijn eerste vriendin mee geweest naar haar school voor een les Spaans... dat was best spannend
|
alleen met meisjes, nooit wat anders, al vind ik sommige leraressen op school wel de moeite waard om eroverheen te gaan;p
|
Euh alleen maar met heel gewone jongens van mijn leeftijd. Nou ja wel mooie natuurlijk maar niks afwijkends :D Wat een geniaal topic.
Ooooh en spannende dingen, ik doe niet anders, met iedereen. Maar om dat nou allemaal op te gaan noemen... |
Met mijn vriendjes (3), allemaal relaties van meer dan een jaar, en één fuckbuddy. Niet erg bijzondere mensen, gewoon jongens van mijn leeftijd of iets ouder, nooit verschillen van meer dan zes jaar, nooit iemand die ik nog niet goed kende. Ik ben niet zo interessant.
En ik ben weleens verder gegaan dan zoenen met iemand anders dan genoemden, maar dat vond ik dan weer niet zo bijzonder. |
Met een vakantieliefde
Met een vriend (nu niet meer) En met mijn huidige vriendje |
Haha, dat ga ik hier niet vertellen :D
|
Ik doe niet aan seks, ik ga non worden. :evil:
Euh, niets buiten de norm. |
Ehm, twee relaties, twee collega's, één goede vriend, en één ehm, fuckbuddy man van 32.
Relaties bevallen toch het beste |
Met mijn exvriend en mijn huidige vriend.
|
Alleen mijn huidige vriend, die al zeven jaar mijn vriend is. En als ik dan nu weer hoor dat een vriendin van me met een jeukende vagina terugkomt van een half jaar stage in Beijing, waarin ze meer mannen heeft leren kennen dan de beroepspraktijk (waarvoor een stage zou moeten dienen), dan vind ik dat niet eens zo erg. :D
|
met meisjes!
|
Citaat:
|
mijn huidige vriendin is de dochter van m'n baas... telt dat ook?
|
Met een meisje en met de bassist van een redelijk bekende band. Geen seks, maar wel leuke dingen zeg maar.
En wonder boven wonder hield hij daarna zowaar contact en wil hij het maar al te graag nog eens overdoen. |
Francine
Machteld Adrie Delayla Natacha Saar Ernestina Brigittte Laura Laetitia Merel Annemijn Saloua Bonnie Jantine Leontien Bahar Anatefka dat waren ze allemaal wel zo'n beetje, ik kan er een paar vergeten zijn.. |
:D lol harry
|
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine
Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marjo Marlyn en kleine Tine (8) |
Citaat:
ot: Met jongens. met ene leeftijdsverschil van niet meer dan twee jaar. |
Citaat:
Ot; met meisjes. Van ongeveer mijn leeftijd. |
Citaat:
|
met een vrouw in een bruidsjurk.
oh, en met mijn vriendinnetjes, een paar forumsters en een collega. |
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal ouder, 16 jaar ouder is mss wel een klein beetje buiten de norm als je 20 bent
|
Niet zoveel bijzonders, behalve 2 mannen die 10-11 jaar ouder zijn.
|
Citaat:
Ik heb 7 bedpartners gehad. Allemaal hele gewone jongens, niets geks of bijzonders |
Citaat:
en veel buitenlandse meisjes he,, goed gedan jonge;p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bedpartners of zoenpartners?
bedpartners waren exvriendje 1, exvriendje 2 en exvriendje 3. t is zo makkelijk. of moet ik daar nog bij opmerken dat het twee Nederlanders en een Peruaan waren? Of is dat dan weer niet van belang? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh, met 5 jongens en 2 meisjes. Waarom wil je dit in godsnaam weten. :D En ja natuurlijk doe ik wel eens aan spannende dingen maar die ga ik hier lekker niet posten. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die van mij was in ieder geval (voor zover ik het kon beoordelen) een meisje :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: maar dat zal dan aan ignorant ouders liggen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 exen, 1 Ierse fuckbuddy van 24 en 1 one-night stand Rotterdammer van 23.
|
3 vriendjes
1 fuckbuddy en mn huidige vriend |
2 exen en mijn huidige vriend.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |