![]() |
photoshop?
Jullie maken hier allemaal de prachtigste dingen met photoshop... Zijn er ergen toturials te vinden op inet of kan iemand mij het leren?
Ik kan het namenlijk niet erg Ik heb ook een poging gedaan om iets binnen photoshop te maken en dit is het resultaat: http://members.lycos.nl/emivotoz/nixje.jpg zoals je ziet stelt het niets voor en ziet het er niet uit, maar ik wil ook van die mooie dingen kunnen maken! |
het beste is gewoon met alle filters enzo blijven klooien. totdat je het programma echt begrijpt. dan kun je ook makkelijker mooie dingen maken.
het gaat vooral om de truukjes. |
Op zich zijn dat soort dingen natuurlijk heel leuk om als 'fill' te gebruiken voor letters (tekst). Die je dan later ook weer om gaat toveren naar iets spectaculairs :>
|
Het is natuurlijk handig om een foto te hebben. Daarmee kan je al heel simpel mooie plaatjes mee maken.
vb. -zoek 2 plaatjes -selecteer iets uit plaatje 1 (kan je doen met het toverstafje of pennetje) -knip het plaatje -plak het plaatje op foto 2 -met vrije transformatie kan je het plaatje verplaatsen en vergroten -verander de helderheid en/of contrast om het mooier te maken -maak van alle lagen 1 laag -probeer wat met filter |
een simpele voorbeeld
http://images.cu2.nl/cu2.nl/830/891/pics/0.jpg Deze is niet zo geweldig, je kan beter eerst een schets maken wat je wil en dan pas met photoshop beginnen (heb ik dus niet gedaan :o ) Als je niet met foto's wilt werken kan je beter illustrator gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Illustrator is echt een tekenprogramma en photoshop niet. |
kan je de complete versie van photoshop ergens downloaden?
|
Ik heb nu ook illustrator, maar daar kan ik geen tutorials voor vinden.....
|
Gewoon zoeken met google op 'adobe illustrator tutorials'.
|
waar kan ik fotoshop vinden???
kan je dat op internet vinden? |
Citaat:
Bijvoorbeeld... Ik teken meestal gewoon op papier en kleur het in photoshop, maar ik ken genoeg mensen die rechtstreeks in photoshop tekenen (zie dit). Photoshop wordt gezien als een van de beste CG programma's... |
Photoshop is niet gratis ergens te downloaden. Wel kun je een trial versie downloaden en die een aantal dagen gebruiken. MEt een crack kun je die tijdslimiet opheffen.
Veel mensen zullen wel een gekopieerde versie hebben van Photoshop aangezien de officiele versie (momenteel is de nieuwste versie 7.0) ruim $600 kost... |
Citaat:
|
Mjah, ik bedoelde ook eigenlijk: Photoshop is niet _legaal_ ergens gratis te downloaden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bor. :D Hoewel ie idd ook alleen illegaal kan bedoelen :o |
Citaat:
|
Citaat:
*heeft photoshop 7.0 nu!!* Heel legaal, met serial hoor :) (a) |
Citaat:
(nou niet moeilijk gaan doen en vragen hoe ik eraan kom he?) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en jullie verneuken mijn topic.....
ff tussen haakjes horz :P |
ik heb net photoshop 7.0 gedownload;
wat voor serial number moet ik invullen?? help pls!! :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
maareh, je moet ook alleen maar downloaden waar 'serial' bij staat, dan krijg je die wel ergens erbij... |
oooeeehhh *is blij met haar photoshop 7*
ode aan kazaa! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |