![]() |
America's Next Top Model 9
Begint weer op maandag 23 juni. *o*
|
Yeej :D
|
Jaaaa! :cool:
Hoe laat? |
Geen idee eigenlijk, ik las het op een ander forum toevallig.
|
Wie heeft er bij het vorige gewonnen eigenlijk? Hier in België is die reeks ook bezig, maar ik weet eigenlijk niet welke dat is :D
|
Jaslene heeft vorig seizoen gewonnen.
|
Oh, nu weet ik weer wat seizoen 9 was. Dat wordt lachen :D
|
Leuk, beter dan dat Nederlandse gedoe en geen GA tegelijkertijd
|
jeej ik kijk dat altijd, maar hollands next topmodel zijn fakers gelukkig dat die is afgelopen;p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaa weer ANTM, als eerste toch wel de beste :cool:
|
*O*
|
Ah gelukkig, dan komt er toch nog iets leuks op tv :).
|
In RTL Boulevard vertelde Daphne Dekkers dat Tyra Banks de Hollandse versie de best vertaalde versie vindt van ANTM. En dat producers van nieuwe landen die het ook op willen gaan zetten, een bandje meekrijgen van de Nederlandse versie met de mededeling: zo moet het.
|
Ow :s
|
Je zou toch denken dat Tyra er verstand van heeft...
Maar ik heb nooit andere landen gezien, misschien is dat nóg erger. |
Ik heb een keer een aflevering van China's Next Top Model gezien en daar zat shitload aan reclame in en ik had nauwelijks modellen gezien. 0_o Kan ook zijn omdat ik random stukjes eruit pikte. :o
|
Citaat:
|
Zou ik ook zeggen als ik Daphne was en ik presenteerde HNTM:D
|
Ik weet het ook niet, ik deel alleen mee wat ze zegt he :p
|
Ik weet al wie er gaat winnen. :( Het stond in de Metro, maar het kan ook over seizoen 10 zijn gegaan, ik weet niet hoe ver Nederland achterloopt?
|
Volgens mij is Amerika nu met 11 bezig, maar ik weet het niet zeker.
|
Citaat:
Citaat:
In Amerika is seizoen 9 al geweest en ook seizoen 10. Je kan dus een van de twee winnaars weten. Ze zijn nu bezig met het filmen van seizoen 11, die zal waarschijnlijk in september in Amerika worden uitgezonden :) |
Citaat:
Ik geloof het gewoon wel, overigens. ;) |
Re: America's Next Top Model 9
Hoe laat en op welke zender komt het dan?
Want ik had al een paar keer op de rtl site gekeken, en daar staat alleen nog van seizoen 8, en nu heb ik de gids van volgende week en daar staat ook niks in... Maar ik durf niet te googlen, want dan kom ik vast en zeker de winnares tegen. |
Ik gaat even googlen. :)
|
Pfft -o-
Televizier.nl: Citaat:
|
:|
|
Nou ja zeg :(
|
Ik dacht al. Vond het al zo raar dat ik nergens in de tv-gids kon vinden.:confused:
|
Best wel grappig stiekem.
|
Verdomme dat is vervelend. Nou ja, dan maar veel films kijken.
|
Jammer. We lopen nu best wel een stuk achter, des te meer kans dat je al teveel weet voor het hier wordt uitgezonden :(
|
Jammer... Aan de andere kant vind ik het niet zo erg. ANTM heb ik denk ik iets te vaak gezien...
|
Ik zie het in de gids staan voor 25 augustus, maar lees het op internet voor 1 september!
|
Aaah leuk :)
|
Jeeej!
Maar op maandag komt ook al Army Wives en straks ook Private Practice. Hmm.. |
Antm en Private Practice om 20:30.
Army wives is 25-08 laatste aflevering overigens. |
antm, yes(y)
|
Yes ende yes :y
|
Citaat:
Vorige keer was grey's anatomy samen met antm (n) |
Hmmm hoe ga ik dat eens doen.. De ene opnemen en de ander kijken dan maar weer. Irritant zeg.
|
Dat PP kan ik makkelijk missen over wat Miss Jay actie *O*
|
Half 9, natuurlijk weer precies tijdens training en geen opnameapparatuur. :(
|
Het zal vast wel herhaald worden op zaterdag of zondag :o
|
Citaat:
|
;)
Ik geloof dat ik op Amerikaanse sites reclames voor 10 of 11 zie? Dat wordt weer alle buitenlandse sites weren om nu eens niet voortijdig de winnaar te weten komen. |
Ja, ik weet de winnaar dus al door een website.. pffff!
|
Citaat:
Volgens mij begint Nederland nu met uitzenden van seizoen 9 (is Jaslene de laatste winnaar die jullie hebben gezien? Zij won seizoen 8). Inderdaad oppassen met spoilers. Googlen levert gegarandeerd de naam van de winnaar(s) op ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |