Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat wil hij nou van me? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=169806)

tommygirl.S 27-07-2002 13:00

wat wil hij nou van me?

hey allemaal!!

ik ben sinds een maand helemaal gek van een man van 25. zeld ben ik 19 .

Vorige week heeft een vriendin van me ge smst dat ik hem heel leuk vond en hij belde toen terug. hij zei dat we wat af zouden spreken en dat ie wel door had dat ik gek op hem was. ik sms te hem zo ongeveer elke dag en hij belde steeds terug en dan hadden we het over van alles en nog wat. als we elkaar zien gebeurde er eigenlijk niks, ik word echt helemaal dood zenuwachtig als ik hem zie en hoop maar dat ie snel weggaat!!:S maar goed, nu heb ik hem gister gesmst dat ik vakantie ga bla bla en nu hoor ik dus niks meer van hem! ik weet mijn god niet wat ik nou van moet denken. ik heb hem nog wle een paar keer gezien maar er kwam niet veel zinnigs uit dat wat zenuwachitg gepraat!

wat wil ie nou? dat ik hem met rust laat of dat ik hem moet versieren? wil hij niks van me weten of moet ik het voortouw in handen nemen? ik laat nu een paar dagen niks van me horen en kijk wel wat er gebeurd!! Hier word ik zo super onzeker van!

lady_x 27-07-2002 13:47

Is wel vervelend dat je op reis gaat (misschien dat hij dat ook vervelend vindt en niet weet wat doen). Maar hij is 25, hij kan toch het initiatief nemen. Als hij echt iets met je wil dan zal hij daar wel iets voor doen (anders vind ik het maar flauw hoor).

cybergurlie17 27-07-2002 20:20

ik denk dat ie leuk vind als jij het initiatief neemt. aangezien hij wel wat wilde afspreken en toch steeds belde en zenuwachtig was als jullie elkaar zagen. misschien is hij zelf ook wel onzeker... ik zou gewoon duidelijkheid vragen.. door hem te vragen of hij meer wil bla bla... dan hoor je het wel en dan weet je dat in ieder geval zeker. en als ie niet wil....(bijna) iedereen loopt wel eens een blauwtje.

girl18 29-07-2002 12:00

Citaat:

lady_x schreef:
Is wel vervelend dat je op reis gaat (misschien dat hij dat ook vervelend vindt en niet weet wat doen). Maar hij is 25, hij kan toch het initiatief nemen. Als hij echt iets met je wil dan zal hij daar wel iets voor doen (anders vind ik het maar flauw hoor).
mischien is die verlegen dat kan hoor ook bij 25jarige. :p

lady_x 29-07-2002 12:43

Citaat:

girl18 schreef:
mischien is die verlegen dat kan hoor ook bij 25jarige. :p
Idd en dat vind ik (n)
Ik denk altijd: als je echt iets wil, ga er dan voor.

tommygirl.S 04-08-2002 12:05

hai hier ben ik weer! ben net terug van vakantie, en ik denk dat het toch niks gaat worden jammer genoeg! we hebben elkaar wel gesproken in de vakantie maar ik had hem gister laten weten waar ik uit ging bla bla maar daar kreeg ik dus geen enkele reactie op, ik weet wel dat zijn mobiel atijd overal en nergens is maar toch! ik vind het wel klote maar ik laat het maar zo!!!

veel liefs T.S

Angeles 04-08-2002 12:14

Citaat:

lady_x schreef:

Idd en dat vind ik (n)
Ik denk altijd: als je echt iets wil, ga er dan voor.

Vind ik onzin. Iedereen kan verlegen zijn, en als je dat van de ander in de gaten hebt en jij hebt wel genoeg lef dan kun jij ook het initiatief nemen.

tommygirl.S 04-08-2002 12:18

Citaat:

Angeles schreef:

Vind ik onzin. Iedereen kan verlegen zijn, en als je dat van de ander in de gaten hebt en jij hebt wel genoeg lef dan kun jij ook het initiatief nemen.

ik weet niet of hij te verlegen is!! ik snap hem helemaal niet! en ik word er gek van! ik ga hem nu ook niet meer opbellen want hij kan ook zelf wel ff bellen! mannen!! :rolleyes:

xxx

lady_x 04-08-2002 14:11

Citaat:

tommygirl.S schreef:
ik ga hem nu ook niet meer opbellen want hij kan ook zelf wel ff bellen! mannen!! :rolleyes:

(y)
Citaat:

Angeles schreef:
Ik vind het vrij belachelijk dat een jongen van 25 niet zou durven toestappen naar een meisje uit verlegenheid, get alive men!
Moest ik iemand leren kennen die voor mij niet de moeite doet, dan ga ik niet als een naieve kip achter hem aanhuppelen. Het moet van beide kanten komen, en dan wel nog de eerste stap door de jongen (hoewel ik het zelf vaak doe).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.