![]() |
Zo ben ik, mijn verleden
"Zo ben ik, mijn verleden..."
Zo ben ik mijn verleden de toekomst alweer omgedraait en de kou van de tijd heeft mijn vuur opgelaait Zwervend in mijn eigen welzijn eenzaam tussen vele namen poets ik aan een schoon geweten en vijl ik de geleden bramen gevallen in de wind kruip ik inhoudloos omhoog waar ik zal zwemmen in bevroren water want mijn tranen zijn al droog Zoekend naar mijn eigen ritme huiver ik voor vele monden Zo blijf ik meningen vergelijken tot ik wijsheid heb gevonden De roddel van mijn bestaan leert de les van communicatie en brand ik mezelf als album van een verloren hitcomplicatie Smorend in mijn eigen dromen dwaal ik in de blik van vreemden treed ik in zovele voetsporen en de wereld die zij claimden op het toneel van de wereld waar de spelers hun rol kennen ben ik de enige zonder tekst en te bang om weg te rennen Zo ben ik mijn verleden die verloren gaat in wat gaat komen In de bronsttijd van mijn schrijven heeft geluk mij mijn inkt ontnomen.. ----------------------------------------------- Ik vind het zelf een beetje een vaag gedicht, maar ja :) |
Het woordgebruik is heel mooi vind ik. En het leest ook lekker, goed ritme. Vooral strofe 3, 4 en 7 vind ik mooi (y)!
|
Citaat:
|
Is ie nou echt zo slecht, dat niemand reageert? :(
|
ik heb duizenden mooie gedichten gelezen waar niemand op reageert. ze nemen de moeite niet of de titel spreekt ze niet aan of ze kennen de schrijver niet... je weet het nooit. het ligt niet aan jouw gedicht want ik vind hem errug goed!
liefz foog |
Citaat:
|
Tis zeker geen slecht gedicht!, ik vind m mooi!, inhoudelijk heb je het op een mooie manier weergegeven en het leest ook gewoon fijn....
xxxx |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |