![]() |
D en A meeting
Naar aanleiding van deze topic: Meeting topic
Het is idd een leuk en goed idee om een D en A meeting te organiseren. Echter lijkt het me niet handig, zoals wasp al zei, een blowersmeeting te houden. Echter staa het natuurlijk vrij om te doen en late wat je wilt op een meeting. M.a.w. hoeft het ook geen anti meeting te worden ;) Nu vraag ik me af of meer D en A posters een meeting zien zitten en welke plaats en datum ze preferen om te meeten. Mij kan datum/tijd/plaats, zolang het binnen de BENELUX is, niet veel schelen. Ik heb dit trouwens niet in Iotje haar topic gepost omdat het aners weer een flame wordt tussen drugs gebuikers en andere conjo's :o, terwijl het toch gewoon om een reguliere meeting met een groen tintje gaat ;) Dus kom maar...................... |
ik ben er wel voor in iig (als het maar niet te gek ver weg is)
|
Hmm... als et in amsterdam is kom ik wel, anders weet ik nog niet...
Of een D&A meeting op lowlands :D |
Citaat:
|
zit hier nog maar net maar ja boeie
als we wel in de sfeer van D/A willen blijven kies ik natuurlijk voor amsterdam (en omdat het lekker dichtbij is :) ) |
Citaat:
|
in amsterdam ben ik pas geweest met m'n vader.
gef mij maar nijmegen. |
tell me where and when p.s. op lowlands is goed idee (y)
|
Ik kom alleen als t in Arnhem of Nijmegen is
|
als het in eindhoven is of den bosch misschien, dan kom ik ook wel, en harrie the 5th denk ik ook wel
|
Vondelpark is idd wel relax, lijkt me grappug als we bij elkaar in de trein naar A'dam zitten en iemand wil er een op steken....zeker aan te raden :p
|
I'll be there.....wherever it may be....
|
amsterdam doen wij misschien ook nog wel, is altijd wel rielex in amsterdam, tis alleen prijzig vanuit eindhoven
|
Compleet geen intresse in ..
|
Ik stem voor Eindhoven of omgeving! :o
|
Citaat:
|
jah eindhoven is voor ons het makkelijkst
misschien utrecht, das best centraal |
Citaat:
|
jah, voor mij maakt het in principe niet uit of het utrecht of adam is, tis allebei best ver
als iedereen nou ff datum noemt wanneer die kan |
Elke datum binnen de zomervakantie is wel best, maar ik denk dat een zaterdag 't beste is.
|
jah het liefst zaterdag
niet 10 augustus en ook niet met lowlands/pukkelpop of de meeting moet op pukkelpop zijn want daar zijn wij ook |
We moeten ff overleggen enzow over de datum en de plaats.
Buiten zitten is wel leuk, maar we moeten altijd een alternatief hebben voor als het gaat regenen.! |
De shop duh :D
|
Citaat:
Dan mogen er geen minderjarigen (lui die de shop niet in komen dus) mee.......... |
ja, misschien isset handig als er gestemd word voor een plaats en daarna een datum (of is andersom handiger?)
kwa plaats zie ik hier al... Amserdam: 5 mensen; ikke, Zap, Internationalist, ook harry en evangelion Eindhoven: 2 mensen; ook harry en Sir Smoke-A-Lot Nijmegen: 2 mensen; KennyMcCormick en Parallel Utrecht: 2 mensen; ook harry en evangelion Jeej, amsterdam is bovenaan :D als iedereen dit ok vind moet er nog een datum geprikt worden... zegget maar mensen. Ik stel voor NIET tussen 11-18 augustus want dan ben ik er niet ;) |
ik zeg eindhoven, anders wil mijn budget niet mee werken.
Ben net terug van vakantie, das echt erg voor je budget. |
Citaat:
(waar dat trouwens op slaat snap ik niet egt... :confused: ) |
misschien isset ook handig om dat meetingmanager dingetje te gebruiken...
kweet alleen niet hoe je daar iets begint als "gewoon" lid, of kan dat niet? :confused: naja, whatever |
Zekerz doen, A'dam is natuurlijk DE locatie alleen een beetke ver vanuit hier (= Z-Limburg) maar dat boeit niet. Het liefst in een vakantie. Lowlands klinkt ook wel interessant maar het boeit niet zoveel waar, wij zijn er wel als we tijd hebben.
grtx |
Amsterdam is wel koel.. ik weet alleen niet of ik dan ga, ligt eraan waar ik die ochtend zin in heb :o
Maar opzich wel n leuk idee.. |
Misschien dat ik wel kom als ik tijd heb...ik ben een zware alcolist volgens Inter :o
Conjo :p |
BLOWANDZVIEREN WEMETEEN STIK JAJA HIHI
Duz: oplette kippehoofde Blowlandz meeteing powered by kirchroa!! Flieberen op de buul! EN ANDERE ZAKEN!!! Je moet komen! Op blowlndz een mieting! Ik ben er . |
Ik bedoelde natuurlijk, WIJ zijn er, dus de hele ledenlijstvan OOG en de directie.
........................................................ LEDENLIJST MEETING BLOWLANDZ: ........................................................ De Synoniemennoemer Drh X. uit Limburg De kNoeier Dhr. X2 Uit limburg De Veroorzaker der aller Buul Dhr. X3 uit Limburg. ... ... ... |
Citaat:
|
ben ook wel van de partij
|
Ten eerste: sorry! we hadden eigenlijk wat meer bezig moeten zijn geweest met het organiseren e.d. maar er was geen tijd/puf voor, ikke is nl. ziek geweest.
De plaats die het meest genoemd wordt is Amsterdam en dat is op zich ook wel voor de hand liggend. Vondelpark is nl. zeer leuk als het mooi weer is. Alleen blijven we nog steeds met het probleem: Waarheen als het regent??? Ik ken A'dam niet ech goed dus zou ik het zeer op prijs stellen als jullie met wat ideeen komen overwat we moeten gaan doen als het regent en niet alleen dan. Hele dag alleen maar joints roken en over wiet lullen klinkt leuk maar wat afwisseling is ook wel gewenst. B.v.d. !!!!!! |
De datum moet ook no vastgesteld worden maar die is afhankelijk van wat we gaan doen (weer e.d.)
Dit is iig weerbericht voor deze week! woe do vr za zo zonneschijn (%) 50 40 30 40 30 neerslagkans (%) 40 50 60 40 60 neerslag (mm) 3 4 6 4 5 min. temp. (°C) 15 15 15 15 14 middag. temp. (°C) 23 22 23 21 20 windrichting N VAR VAR VAR Z windkracht 2 2 2 2 2 |
D&(A) meeting gewoon op blowlandz... alleen n ple afspreken, het weer is toch wel wat het is en anders in de (film)tent.
:) |
Citaat:
Verder euh... isset altijd leuk om gewoon door de stad te dwalen met een groep mensen :D (vind ik) en 's avonds is er genoeg te doen in a'dam lijkt me, dus ik denk dat dat wel goed komt :D nu nog een datum... |
Wat dacht je van deze zaterdag, of de volgende?
't liefste in de vakantie.. |
'k weet niet..........
Volgende week zaterdag lijkt me het beste. Dat is de 17e geloof ik... nog iets.......er is een kleine kans dat internationalist en ik niet kunnen wegens financiele gedoe, er moet iemand zijn dan die een beetje de boel bij elkaar houdt (of niet......*denkt aan hippiemeeting*:o :p). |
Alleen forumbazen kunnen een meeting aanmaken in de meetingmanager.
dat kan aangevraagd worden door de leden. Dus hierbij: Welk forumbaasjuh wil ff???Please? |
Citaat:
|
19 of 20 augustus zou wel mooi zijn
|
Ik moet dit eerst ff op de MM krijgen anders is er heemaal geen overzicht over!
|
20e ben ik wel down mee :)
|
|
Het staat mnu op de meetingmanager
|
Citaat:
Dank U o grote conjo!:o :p |
Ik zal er zeker zijn , maar hou het liever niet tever van huis ....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |