![]() |
Vraagje lotingstudie
Even een vraagje voor als ik tóch moet loten voor geneeskunde, ik ben dus geslaagd voor vwo. (ik hoop dat iemand het antwoord weet:)):
Frans 1,2 is m'n hoogste cijfer uit m'n vrije deel. In dit cijfer zit niks van het Frans 1-cijfer, dat in het algemene deel zit. Telt Frans 1, dus naast Frans 1,2, dan ook gewoon mee als apart cijfer? *O* |
Het is natuurlijk lotingsstudie....foutje
|
Ik weet het niet 100% zeker omdat ik uiteindelijk in Frans 1,2 geen examen heb gedaan, maar ik meen van wel. Het zijn twee aparte onderdelen, zoals je zelf ook al aangeeft; je vrije-deelcijfer is dus eigenlijk het cijfer voor Frans 2.
|
Ik heb examen gedaan in Frans 1,2 en bij mij staat heel Frans 1 niet op mijn eindlijst, volgens mij telt dat cijfer wat je daar voor gehaald hebt niet omdat je doorgegaan bent met Frans.
|
Citaat:
|
Frans 1 telt niet mee als je examen hebt gedaan in Frans 1,2. Ik heb het even nagevraagd op school omdat ik het ook niet 100% zeker wist.
|
Citaat:
Hierboven zei iemand zelfs dattie 't op school had nagevraagd dus Frans 1 zal wel niet meetellen. (Da's dan balen voor mij :n mja) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |