![]() |
The Shenanigans
hey daar..
ik dacht laat ik nu maar es een topic starten over mijn band aangezien we net onze demo hebben opgenomen... zet ik die hier ff neer :) de band heet dus The Shenanigans en we spelen ska/reggae/wat er een beetje op lijkt hier kan je de nummers van de demo downen.. zeg maar ff wat je ervan vindt enzo Change the Face Moondance (jah idd, een Zita Swoon cover :P die komt op een of ander portugees Zita Swoon cover-verzamel CDtje te staan Death of a Hero It's getting better Presta Dandimite (dr. ringding cover) |
Tja sorry, ik heb het geprobeerd, maar op de een of andere manier, wil mijn comp. jouw pagina's/mp3tjes niet openen...
Jammer, ik was wel nieuwsgierig. |
ooops foutje :) host vergeten in te vullen.. ff wachten
nu doen ze het als het goed is |
Hebben jullie ook een site?
|
Snelle server, broer.
Maar wat ik er van vind. Tsjah, tis niet echt mijn muziek, maar 't klinkt zeker olijk. Ook zijn de opnames niet eens zo beroerd als ik ze verwacht had eigenlijk :) -- Alleen klinkt het Engels wat Nederlands Engels, maar goed, da's een kleinigheidje. Al met al vind ik 't wel leuk klinken. Zal er geen CD van kopen, maar wel leuk om 'ns te horen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
in totaal hebben we trouwens 1 drummer, 2 gitaristen waarvan 1 ook zingt - ik ben de ander, 1 bassist/trombonist, 1 trompettist, 1 saxofonist
|
doop,klinkt echt goed.. hoe hebben jullie t opgenomen? echt in n studio?
|
Ik heb het geluisterd en ik vind het echt heeeel koel!!!
|
thnx :)
't is in een studio opgenomen idd |
je wist van mij al dat ik het heeeel erg koewl vind, ik verwacht trouwens oowk dat je ff meld als jullie ergens optreden enzow :)
|
Het is zeker goeie ska (y) heel vet :)
|
Citaat:
Ik heb even geluisterd naar Change the face, het klinkt wel aardig vind ik, alleen zonde iid van dat Engels wat ik ook wel een beetje Nederlands vind klinken, maar wie ben ik; ik zit zelf niet eens in een band en daar komt nog bij dat ik alleen het 1e nr. nog maar heb gehoord, ik luister de rest binnenkort wel even. De blazers klinken wel erg goed vind ik, en de 2stemmige zang klinkt ook wel leuk. Wat speel jij eigenlijk in jullie band? |
Citaat:
|
klinkt wel grappig en professioneel.
|
Ik vind het erg professioneel klinken... maar een reply zonder kritiek is ook niet echt nuttig :) dus:
- ik vind de zang idd te nederlands-engels (maar dat weten we wel nu) - ik vind de zanger een beetje monotoom hij zou misschien een beetje meer van toonhoogtes kunnen wisselen goede kritiek: - professioneel - goede blazers - zit gewoon goed in elkaar ff wat vragen :) was een studio nou duur ? en hoe is het opneem proces verlopen, dat zijn dingen waar ik erg benieuwd naar ben.. |
klinkt :cool: (y)
|
Citaat:
|
disaster zegt:
ik vind het egt heel goed klinken!!! #s zijn koel en t geluid klinkt egt heel professioneel! hmm what happened to the bad mormons? ;):D |
Citaat:
en hoe neem je dat dan op op cd enzo, is eht zo dat daar alles staat wat je nodig hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel cool klinken, die blazers enzo
:) *is niet zo'n lang-verhaal-kritiek-gever :o * |
zow hehe jemug wat een geklooi allemaal om hier wat te mogen zeggen hee... maargoed, het isdan eindelijk gelukt :rolleyes:
om maar ff te zeggen dat t erg tof klinkt! wowie! (y) moet vast wel lukken om jullie volgend jaar op kabaal te krijgen :D [en anders moeten we frank maar chanteren he gegegege :cool: ] [jose] |
Citaat:
nee maar 't zou wel koel zijn idd wie weet :) |
WOWWW :cool::cool: erg stoer
optreden, en snel! |
owjee, er is nog iets met jullie naam, kijk eens hier:
http://www.punkpage.net/news/article...le.php?read=29 :eek: :eek: :confused: :eek: |
ja idd , waarom is er niemand anders die daar iets over zegt?? waarom heb je dezelfde bandnaam als een greenday album???
|
omdat niemand anders het weet... of de moeite waard vind om te vermelden... ik kwam het ook maar toevallig tegen...
maarja the shenanigans zijn natuurlijk veel toffer ;) |
Citaat:
yeah en ik wil die demo :D |
ooooops ik wist helemaal niet dat het een greenday album was! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij is ook nog maar net uit dus waarschijnlijk waren jullie eerder met de naam :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet nep als in: wel echt door hen uitgebracht :) |
jah maar net zoiets als lets talk about leftovers of 45 or 46 songs that weren't good enough to go on our other records :) meer zo van ok, we hebben nog wat liedjes over, en er is nog ruimte in mijn garage, laten we die nummers ook maar verkopen ookal zijn ze niet goed genoeg
|
yep zal ik doen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |