![]() |
lange of kleine vrouwen???
Mannen,... een vraag voor jullie:
Wat vinden jullie aantrekkelijker, een dame van 1.65 m. of een dame van 1.85 m. en waarom val je op een kleine waarom op een lange vrouw?:D |
Ligt er natuurlijk aan of je Van der Vaart of Engelaar bent hè.
|
Liever 1m65. Ik ben zelf 1m90, en heb voorkeur voor een vrouw tussen de 1m55 en 1m80. Overigens vallen vrijwel alle mannen op vrouwen die significant kleiner zijn dan henzelf.
|
Kleinkleinerkleinst = fijnfijnerfijnst.
|
Dame van 1.85m, ben zelf 1.86m. Overigens zou ze ook 1.95 mogen zijn, vind lange dames wel wat hebben.
|
Dat is iets waar ik totaal niet mee bezig ben.. En het heeft allebei zijn voor- en nadelen vind ik..
|
Citaat:
|
Re: lange of kleine vrouwen???
Hoe langer hoe beter. Dames die groter zijn dan ik, dat lijkt me sterk.
|
Ik snap dat nooit zo, ik vind lange vrouwen altijd zo... lomp. Niet omdat ze dan dik zijn, maar omdat ze van die brede schouders hebben en zelfs slanke benen van die enorme kuiten hebben enzo :o
|
ik vind het mooist als het koppel proporcioneel gezien bij elkaar past. Ik vind het geen zicht iemand van 1m50 en een jongen van 2m (en volgens een vriendin van me gaat dat ook helemaal niet haha)
Mijn ideaal is dat de jongen zo'n 10 a 20 cm groter is Estetisch gezien en praktisch gezien mag ie niet veel groter zijn: ga maar eens lekker knuffelen als je hoofd ter hoogte van zijn buik komt hehe, of dan heb je alle twee een stijfe nek van het zoenen. En dezelfde groote zou ik ik ook helemaal niet willen, als je dan hakken aan hebt ben je groter :s Nu ja, dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en iedereen doet waar hij zin in geeft... |
Persoonlijk vind ik kleinere (dus ook kleiner dan 1.65) vrouwen meestal mooier, vind het er wat sierlijker uitzien, zeker op de dansvloer. Zelf ben ik 1.67 en m'n vriend raakt een beetje gefrustreerd als ik hakken draag van meer dan 10 cm. "nu ben je langer dan ik!:mad:" Dus die gaat ook voor 1.65:P
|
Wat moet je in hemelsnaam ook met hakken van meer dan 10 cm :|
|
Citaat:
Maar ja, je wilt er natuurlijk niet de avondvierdaagse mee lopen, daar zijn dergelijke schoenen niet voor bedoeld. |
petit graag, ik ben zelf niet zo groot
|
Klein.
|
klein
|
en ik maar altijd bang zijn dat jonges me te klein vinden! maar de meeste hier vinden klein dus beter naar mijn gevoel :)
|
Citaat:
|
Klein allll the way!
Ik heb zo'n instinctief Protect-my-girl houding en dat is niet echt stoer als ze groter is dan je.. Ben zelf ook maar 1.74.. =') |
boeit niet zo.
groot is wel handiger aangezein ik zelf bijna 2 meter ben Anders moet je ze steeds op een trap ofzo zetten als ej ze een kusje wiltgeven :P |
Mijn vriend(je) is kleiner dan ik, ik ben 174cm en hij bijna 10 cm kleiner gok ik....tsja...ik denk er niet eens meer bij na maar t komt niet vaak voor nee. En van dat zoenen en trapjes en al die dingen, dat valt reuze mee - in bed merk je niks van t lengteverschil;)
|
Citaat:
dat is toch wel ver bukken/ buigen lijkt me ook in bed, tenzei je het niet erg vind om tijdens de sex mijn borst te bezichtigen |
1.65m.
Ben zelf 1.88m overigens |
Citaat:
Mijn vriend is... 1.85 ofzo? weet niet precies. Ik kan altijd tegen hem op springen, dat is wel leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kijk naar veel dingen bij een vrouw, maar der lengte is niet echt belangrijk :)
|
een vrouw moet korter zijn anders staat het lelijk
|
Citaat:
|
Waarom treehuggers en randjongeren? Iedereen weet toch dat alleen mensen met ontbrekend zelfvertrouwen zo'n bevestiging uit lengte nodig hebben?
|
Hmm, het zijn niet de vrouwer die kleiner moeten maar de mannen die langer moeten. Tegenwoordig halen veel jongens de 1,80 niet eens meer. Beetje jammer.
Ik zit overigens precies tussen die twee lengtes in, volgens mij is dat wel een redelijke lengte. En ik heb geen brede schouders en dikke kuiten Morgan. :P |
Ik ben zelf 184 en heb ook geen dikke kuiten hoor. Vind de meeste kleine mensjes vaak wat dikker. Teveel gewicht voor je lengte, zeg maar.
Maargoed, ik vind langere jongens een stuk mooier dan korte. |
Citaat:
En wat Lyne zei, dat de jongens tegenwoordig klein zijn. Uuh, waar woon jij? Tegenwoordig worden de jongens steeds langer hoor. ;) |
Als kleinere vrouwen een beetje dikker zijn, zien ze er uit als een propje. Langere vrouwen hebben dat niet zo snel.
Citaat:
|
Er zijn te weinig lange mannen (n) :p
|
Offtopic: Ja nee hahah ik bedoel ook niet dat ze vaker dik zijn ofzo, alleen dat slanke benen bij lange vrouwen vergeleken met slanke benen bij kleinere vrouwen gewoon zo lomp lijken. Zegmaar als ik in Turkije loop voel ik me belachelijk groot en grofgebouwd, met lompe benen en brede heupen enzo, terwijl ik hier in Nederland slank en smalgebouwd ben. Lomp is een beetje negatief woord :o Gewoon groot dus. Ik bedoel dus niet dat lange mensen dikke kuiten hebben!
Waarmee ik dus niks zeg over de verhoudingen, want natuurlijk moet je als je langer bent ook bredere schouders en heupen anders donder je om, dan word je te smal. Maar het is gewoon zo groot voor mijn gevoel :o |
Citaat:
Mij maakt het niet zoveel uit hoe lang ze is. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij viel echt ongelooflijk in het niet bij haar. OT: ik vind kleiner mooier. Ben zelf 1,75 en dat vind ik persoonlijk al veel te lang. Als je dan dun bent, zoals ik, ben je meteen zo'n slungel, en als je wat forser bent lijk je IMHO een molenpaard. Maarja, er is zo weinig aan te veranderen he? |
Maar sowieso als er te veel lengteverschil is ziet dat er niet uit. Mn ex is 2 meter 7, en ik 1.58. Dat ziet dr oook raar en debiel uit.
|
Citaat:
|
Mijn vriendin is 1.56, ik ben ongeveer 1.73.
Ze is wel kleiner ja, vindt dat wel wat hebben. Waarom? Geen idee, ik denk dat in verhouding er meer langere mannen zijn dan langere vrouwen. Zie ook maar weinig stelletjes waar de vrouw langer is dan de man. |
Zolang het maar in verhouding is!
Als lange vrouw hoef je niet altijd dikke kuiten te hebben hoor, ik krijg juist vaak te horen van meiden dat ze maar wat graag mijn kuiten zouden willen en ik ben ook 1.80m.. Ik vind het er trouwens persoonlijk eigenlijk niet uitzien als de vrouw langer is dan de man.. Ik ben voor een langteverschil voor 5 tot 10 cm. Ook wel zo handig met zoenen en zo :p |
Citaat:
|
Liever klein. Ben zelf bijna 1m90 en kleine vrouwen hebben toch wat liefs. Al vind ik 1m70 wel een ideale lengte voor een vrouw. Ook in vergelijking met mijzelf. Maargoed, liever 1m65 dan 1m85 dus, zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik van school ging stak een brugklasser van 1,80 enorm boven zijn klasgenoten uit, die allemaal rond de 1,70 leken te zijn, en de meisjes nog een slagje kleiner zelfs. |
Ik ben 1.63, mn vriend ongeveer 1.90. En dat gaat nog net goed. :cool:
Bij meisjes val ik meestal toch op de wat kleinere exemplaren, geloof ik. |
Ik erger me telkens weer aan die titel. Het is GROOT EN KLEIN en LANG EN KORT.
Maar goed, korter dan ik is wenselijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |