![]() |
knie verrekt
Hallo,
2 dagen geleden ben ik onverwachts uitgegleden en heb ik een knie soortvan verrekt. In het ziekenhuis gaven ze aan er weinig mee te kunnen 'en dat het wel over zou gaan'. Vlak na het weekend heb ik een controleafspraak staan. Op dit moment 'gaat het wel', al is het lopen van een stuk op den duur wel pijnlijk.Vrijdag en zaterdag zou ik moeten werken, maar dat durf ik nu niet helemaal. Op m'n werk zitten ze echter wel erg omhoog per personeel en wil dus erg graag mijn steentje bijdrage. Het lullige zit hem erin dat het zware horeca is en dus bijzonder veel lopen. Hetgaat nu al een stuk beter en zou vrijdagmiddag aan de gang moeten; denken jullie dat het kwaad kan om toch te gaan werken? Of ben ik beetje naief en moet ik gewoon 's even die rust wél nemen? |
kniebanden denk ik? moet je echt rust nemen, anders kun je er lang mee blijven zitten. ik moest op gegeven moment van enkel tot dij in het gips en daar word je echt niet blij van (n)
|
Hmmm .... iemand uit me klas had dit ook eens gehad, duurde wel 1,5 maanden.
|
NIET gaan werken. Alsjeblieft, dat maakt het alleen maar tien keer erger. Zo min mogelijk mee doen tot het écht over is.
|
het voelt gelukkig niet als iets dat 1,5 maand kan duren, dat scheelt. Maar ik zal er in elk geval de komende 2 weken voor vrijnemen :)
maandag naar het ziekenhuis voor onderzoekje, neem aan dat ze dan wel meer weten! |
'k Zou even rust nemen!
|
Ow, dat was je al van plan :o
|
lig nu al 2 dagen plat en merk gelukkig al wel dat het allemaal wat minder zeer doet, scheelt gelukkig wel!
Ik ben van plan nog een dag of 3 écht te blijven liggen en daarna gewoon rustigjes wat te gaan doen. Maandag dan dus die dokter ook, dus dan zien we 't wel weer verder! tnx iig! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |