![]() |
OMGWTFBBQ-topic! #6
Nieuw OMG-topic *O*
Wat was jouw OMG-moment vandaag? |
Re: OMGWTFBBQ-topic! #6
|
OMG Mijn recently listened tracks op last.fm is kapot? :confused:
|
Omg, bij mij ook.
|
OMG de uu site is down. OMG d.nl ook. OMG wat gebeurt er allemaal?
|
OMG, ligt het niet aan mij? XD
|
OMG Iemand zegt op msn dat google eruit ligt bij hem :') Nou, dan gaat er iets fout hoor ^^
|
Als google eruit ligt dan is er geen stroom meer op de wereld ;) Die servers staan dusdanig verspreid met tig back-ups dat het altijd wel een lokaal issue moet zijn ;)
|
Dat bedoelde ik ook. Als je google niet meer kunt bereiken, dan ligt het of aan jezelf, of er is ergens heel erg pleuris uitgebroken :')
|
OMG, iemand van het verzorgingstehuis had via via gehoord dat ik goed kon tekenen en toen had ze gevraagd of ik wat wou laten zien, heb ik dus mijn map meegenomen en nu vroegen ze of ik nog doeken had, want ze wilden graag iets nieuws om daar op te hangen. Dus maandag ga ik vijf schilderijen naar het verzorgingstehuis brengen en worden ze daar opgehangen. *O*
Haha, ik geloof dat ik te veel over mijn hobby's praat want iedereen die mij ook maar een beetje kent weet ervan. :bloos: |
Blijkbaar heb je talent, dus dat is mooi toch? (y)
|
OMG ik moest opeens aan vier mensen bijles geven, in plaats van een.
|
Gaaf rasmusje!! *O* Omg ik wou dat ik dat ook kon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://tweakers.net/ext/i/1213891190.png |
Kan iemand voor mij dat grafiekje vertalen in jip en janneke taal?
|
omg, vandaag ging ik boodschappen doen bij de albert heijn op het bentickplein ofzo, in rotterdam en daar stond zo'n dikke iq-loze aap voor de deur te bellen, gaat ie de ingang blokkeren als ik er in wil en vragen hoe oud ik ben. dus ik en mijn zusje wilden al gaan lachen, we dachten allebei "dit is een grapje". meent ie het gewoon serieus?! ze willen daar dus blijkbaar geen scholieren binnen hebben, ivm diefstal ofzo. maar ja, best hoor. maar ten eerste ben ik 24 en geen 16, zoals de meeste mavo-ers, ten tweede: doe je werk goed als beveiligingsaap en doe even je telefoon weg, en leg het even netjes uit, in plaats van dit kkasociale gedrag!
het ergste was nog, dat 10 seconden na ons gewoon een jochie binnenliep van een jaar of 14. en dat mag dan wel? :confused: morgen maar even bij mijn baas klagen, misschien kan hij er iets mee doen ofzo. wat een mongool was die vent zeg. zo jaag je toch gewoon je klanten weg? |
Omg, TopDrop dacht dat ik het zusje van Pippeloen was. :eek:
|
omg, ik moet mijn zwijnenstal hier binnen één dag helemaal opgeruimd en schoongemaakt hebben. *Gaat aan de slag*
|
Citaat:
|
Omg, goed topic :p
|
omg daar staat een politieauto en ik heb geen lampjes op mn fiets.
|
OMGWTF de printers deden het niet op de uni dus nu hebben we onze opdracht niet op papier ingeleverd, maar wel via internet, maar het moet allebei. Dus mailtje gestuurd, maar ik hoop niet dat ze gaan bitchen :(
|
OMG ... gisteravond was het echt verschrikkelijk gezellig!
|
omg kunnen ze nou niet eens ophouden met toeteren om half 4 s nachts
|
OMG, op zaterdag om 7 uur beginnen met werken is veel te vroeg. -o-
|
OMG ik heb een digitale fotocamera gekregen! *O*
|
whoesh! Wat voor een rasmusje?
omg: ik heb woensdag een bespreking met mijn gemeente :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg, ik tekende weer eens! :eek:
|
omg ik vind mezelf echt saai en kansloos
|
Omg, de ene keer geen verhaal door miscommunicatie, de volgende keer 2, haha. Wat hilarisch.
|
Omg, het is echt ernstig aan het worden ja. My god. :P
|
OMG stomme juniormentoren. En stomme mevrouw die die dingen verdeelt. Geeft ze een gymnasiumklas aan 2 leerlingen die zelf geen van beiden latijn of grieks hebben gedaan. Denk dan eens na, stom wicht. :mad:
|
OMG hier is werkend internet!
OMG té veel gereisd. OMG wondjes op mijn benen helen voor geen meter. OMG veel afzeggingen voor mn feestje. OMG ik heb een té stom idee in mn hoofd. |
Omg ik word echt opgegeten door allemaal stomme muggen. :mad:
|
OMG ik heb morgen weer eens tentamen.
|
OMG
|
:s:(
|
omg, in de wedstrijd italie-spanje is echt geen reet gebeurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
OMG, ik heb een gay.eu profiel. :D (n) |
omg dat is wel echt kwalijk :D
|
Citaat:
Omg, wat heb ik eigenlijk een hekel aan dergelijke dingen, waarom hebben homo's nu weer een eigen soort pagina nodig? |
OMG ik ga DP meeten?! :eek: :eek:
|
Citaat:
Het is een soort database, waarin we elkaar kunnen vinden. Ik heb ook al iemand van mijn opleiding daar ontdekt. |
omg, ik heb allemaal mensen van mijn oude middelbare school op gay.ey gevonden :bloos:
|
heej, waar is coolkast eigenlijk gebleven lately?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |