![]() |
Jouw lievelingseten!
Mjah titel zegt t al: wat is jouw 'lievelingseten'?
TS begint: ik vind heeel veel dingen lekker, maar op nummer 1 staat bij mij toch wel pizza! :) Omdat er zoveel verschillende zijn, het makkelijk klaar te maken is en gewoon heerlijk is, niet alleen als avondeten maar ook als late-night snack of tussendoor. :) |
Re: Jouw lievelingseten!
Heb je dan ook 'n lievelingspizza? :D M'n broertje kreeg als kind 'n keertje pizza salami voorgeschoteld en sindsdien wilt ie geen één andere pizza aanraken.
Ikzelf ben verslaafd aan 'Pink Lady' appels <3. |
Ehm niet een bepaald favoriet gerecht, vind heel veel dingen lekker. Een lijstje dan maar:
Soep: Mosterdsoep Voorgerecht: Zalmwraps Hoofdgerecht: hele dure soort biefstuk denk ik Nagerecht: verschillende soorten exclusief ijs Drinken: Cola malibu |
tonijnpizza, eigengemaakte lasagne, en varkenshaas met gorgonzola.
Dat vind ik echt heeeerlijk.:) |
@ Zeep: goede smaak ;) :P
OT: Oh oh oh, mijn lievelingseten? Echt zoveel lekkere dingen maar dan even wat nu in me opkomt: Lasagne ( zelfgemaakt ), warme griesmeelpap ( ja echt ), zelfgemaakte tiramisu en warme geitenkaas met honing & nootjes |
Citaat:
En van de New York Pizza als we bestellen meestal zo'n double tasty, aan de ene kant met Mexican Hot and Spicy en aan de andere kant Barbecue Bacon Beef :) |
De rozemarijn-zeezout aardappeltjes uit de oven van mijn moeder. :)
En daarnaast creme brulee en pompoensoep van Lotus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |