![]() |
Ben je wel eens vreemd gegaan?
Ben je wel eens vreemd gegaan? De Nederlandse statistieken spreken voor zich, nu eens peilen wat de lieve moraalriddertjes hier ervan bakken ;).
Definitie vreemdgaan binnen dit topic: Tongzoenen of meer terwijl je al verwikkeld was in een relatie (erkend door beide partijen ;)), tenzij de andere partij er toestemming voor heeft verleend. |
Re: Ben je wel is vreemd gegaan?
Nee.
Saai antwoord, maar het is de waarheid :) |
Citaat:
|
Ja. In een aflopende relatie waarvan het mij al lang duidelijk was dat het toch niks werd en met een heel leuke ex die ik eigenlijk (tot voor kort) nooit kon vergeten.
|
Ja, in 1 relatie 2 keer met iemand anders gezoend.. de relatie was ook niet echt een succes, maar kon het niet over mn hart verkrijgen het uit te maken (heel slecht, weet het), uiteindelijk wel gedaan.
|
nee tuurlijk niet
|
Ik kan het iedereen afraden. Als je een beetje een hart hebt, sloopt het je. :o
|
Bij de enige relatie die er voor mijn gevoel écht toe deed: nee. :o
|
Citaat:
|
Nee, en dat zou ook het antwoord van iedereen moeten zijn.
Kutsmoesjes zoals 'maar voor mij was het al over' 'ik vond de relatie niet belangrijk' zijn onzin, maar iets zegt me dat jullie dat stiekem ook wel weten. |
Citaat:
|
Ja, meer dan zoenen. Al was de situatie discutabel. En t was niet all the way.
|
Re: Ben je wel eens vreemd gegaan?
Nee
|
Ik zie dat mijn eerste post is weggehaald en de tt is aangepast.
Wat een werk op deze vroege morgen. Maar ontopic. Ja, zeer tot mijn eigen teleurstelling en ben er niet trots op. Niets menselijks is ons vreemd... |
Nee, maar aan het eind van mijn vorige relatie ben ik wel een paar keer bijna de fout in gegaan.
|
Toen mijn huidige vriend het uit had gemaakt had ik even een korte scharrel tussendoor. Maar toen heb ik toch met mijn ex gezoend. Niet lang daarna waren we ook gewoon weer samen:) Het blijft wel vreemdgaan dus ik heb ja gestemd
|
Ja, toen ik op vakantie ging met een vriendin en m'n relatie toch al mega kut was. Na die vakantie heb ik het verteld, en hij was zelf ook vreemdgegaan, dus we vonden het eigenlijk alleen maar beter dat we toch nog een leuke vakantie hebben gehad :p:o
|
Nee, nooit.
|
Nee.
Ik heb eens rondgesjansd en half gezoend (hij zoende mij, ik duwde hem gauw weg) met een jongen die al een vriendin had, het vrat me op van binnen en na die ervaring kan ik zeker zeggen dat ik nooit vreemd zou gaan. Ik zou het niet kunnen. |
Nee. Al zal mijn ex-vriend zeggen van wel maar ik heb nooit met een andere jongen gezoend of verder gegaan dan dat toen ik nog een relatie had. Ik was wel close met andere jongens maar zover ben ik nooit gegaan en dat zal ik ook niet snel doen.
|
Ja, in tijdens huidige (goede) relatie heb ik gezoend met een goede vriend. Mijn vriend is er achter gekomen en na heel veel praten is het weer goed. Hij heeft zelfs zoveel vertrouwen in me dat ik gewoon met die goede vriend op vakantie mag. Ik verdien hem niet :o
Overigens riep ik ook altijd heel hard dat ik nóóit vreemd zou kunnen gaan. |
Citaat:
|
ja.
|
Nee. Ik kan het gewoon echt niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
Ik kan dat gewoon niet. En ik wil het ook niet. |
nja, ik kom toch even terug op mijn *tuurlijk niet* Ik zou niet zeggen dat ik het niet zou kunnen. Bij mn vorige relatie had het prima gekund, want die jongen was een asshole. Toen was ik veel minder begaan met zn welzijn (uiteindelijk ging dat dus natuurlijk ook uit vrij snel :P) dus zou ik ook sneller die *stap* kunnen zetten. Daarnaast was hij ook stikjaloers wat mij dan altijd juist de neiging geeft om weg te rennen met een ander (as in gevangen voelen)
Maar met mn huidige relatie: nee, dat kan ik me echttttt niet voorstellen. Dat ik dat zou doen. Het idee alleen al laat me huilen van ellende |
Nee, want nog nooit serieuze relatie gehad. Ik kan er ook niets over zeggen, ik zeg natuurlijk 'nee' maar je weet het natuurlijk nooit.
|
Nee, en dat zal ik ook zeker nooit doen. Waarom zou je dan een relatie hebben met iemand waar je zo weinig respect voor hebt dat je gewoon vreemdgaat. Voordat ik dat punt ook maar kan bereiken is de relatie al voorbij.
|
Nee, en dat zou ik ook nooit doen.
|
Citaat:
|
Ja,(gezoend) in een grijs verleden.
Ik had toen een vriendje wat al niet veel voorstelde en toen heb ik met een jongen gezoend die ik al heel lang kende en er hing al tijden een spanning tussen hem en mij. Maar het valt natuurlijk op geen enkele wijze goed te praten.(N) |
Nee en de kans is ook wel heel erg klein dat ik dat ooit zou doen.
|
Nope.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dit over 30 jaar nog wel eens willen vragen aan deze mensen. Het schijnt nl dat iets van 50% van de mensen wel eens is vreemdgegaan, en dat strookt natuurlijk niet met deze cijfers. Dus ergens gaat het toch mis met al onze mooie tiener- en twintigeridealen..
|
OT: Neen. Er deden zich wel eens situaties voor, maar die heb ik niet laten escaleren. Dan kan het zijn dat er óf te weinig verleiding was, óf ik ben gewoon relatief wel trouw. En ik hoop natuurlijk dat laatste.
|
Ja, en verder gegaan dan zoenen. Hij maakte het uit, ik kreeg een scharrel, en toen kwamen we weer samen.
|
Nee, ik heb best wel wat kansen gehad maar het nooit gedaan.
Ik ben trouwens ook niet echt iemand van de vaste relaties en ik heb behoorlijk hoge eisen aan een vriendin en als ik die dan heb is voor mij de reden om vreemd te gaan er ook niet. |
Citaat:
|
Nee nog nooit. Ik heb wel eens gedroomd dat ik vreemdging, maar daar hield ik al een dusdanig klotegevoel aan over dat ik toch vrij zeker van mezelf ben als ik zeg dat ik dat nooit zal doen.
|
Nee, mijn relatie met mijn vriendin is veel te belangrijk om op het spel te zetten. Dat is in al mijn relaties zo geweest.
|
1x toen ik 15 was, in een 'relatie' die niet veel voorstelde.
Ik zou het me nu niet kunnen voorstellen dat ik zoiets zou doen. |
Nee, nog nooit en wil het ook niet.
|
Ja, in 2 relaties ben ik vreemd gegaan. Heel slecht.
|
Nee nog nooit en ik weet zeker dat het ook niet zal gebeuren.
|
Citaat:
|
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, maar integenstelling tot bijna iedereen denk ik niet dat het ook nooit zal gebeuren. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het een keer zou gebeuren, en ik denk ook niet dat het persé iets over de kwaliteit van je relatie zegt (of dat het het einde moet betekenen).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |