![]() |
Aan welke mensen heb jij nou echt heel veel gehad in je leven?
Zowel in de vorm van bijvoorbeeld steunen of helpen, als in 'je ontwikkeling', wie heeft een grote invloed op je gehad en dergelijke?
Je mag helemaal zelf bedenken hoe je deze vraag dus invult voor jezelf, hoeveel je erover vertelt, de reden, en wat je maar wilt. Ik zal braaf beginnen. Cliché, natuurlijk, m'n ouders. Ze hebben me grotendeels gevormd tot hoe ik nu ben, en hoewel ik niet altijd even blij met ze ben hebben ze het best goed gedaan vind ik. ;) Verder heb ik ontzettend veel gehad aan mijn beste vriendin van vorig jaar, iemand met wie ik nu nog steeds best veel praat, maar helaas wel veel minder. Ze heeft me heel erg gesteund toen ik een rotperiode had en heeft veel voor me gedaan toen m'n toenmalige vriendin een bitch was. :p Ook m'n mentrix van de eerste twee klassen heeft veel voor me gedaan, hoewel meer op de achtergrond. Vooral dus met schoolstuff enzo, en daar ben ik wel dankbaar voor. Tot slot m'n beste vriend van een paar jaar geleden. Hoewel ik hem tegenwoordig niet kan uitstaan ben ik wel behoorlijk volwassen geworden door hem, ook al was dat niet altijd in positieve zin. En hoe zit dat bij jullie? |
Re: Aan welke mensen heb jij nou echt heel veel gehad in je leven?
aan mijn vader...........laat me vaak ziek thuisblijven xD
|
Mijn broer gaf me voor mijn tiende verjaardag CD's van Frank Zappa en de rest is geschiedenis.
|
M'n mentor in 6 vwo. Zonder hem was ik waarschijnlijk doorgedraaid in die periode.
In 5 vwo ging het eigenlijk ook al niet zo goed, in die periode heb ik veel gehad aan m'n vader. |
Ik kan eigenlijk niet zo iemand bedenken in het bijzonder.
M'n ouders hebben altijd gezorgd voor de basisbehoeften, maar op persoonlijk gebied ik heb nooit echt het idee gehad dat ik alles bij ze kwijt kon/kan. Het zijn verder wel fijne ouders :) Het meeste heb ik altijd zelf opgelost, maar mezelf noemen zou een flauwe zijn. Ik ben eigenlijk meer iedereen dankbaar die me lol heeft bezorgd, mooie momenten e.d. |
uhr... mn moeder. Die heeft me door alles heengesleept. Toen ze kanker kreeg ben ik in 1 klap volwassen geworden. Zelfs daar heeft ze voor gezorgd ;) al was het niet de manier die ze in gedachten had wss. Ook toen ik ziek werd en 1,5 jaar uit de running lag was zij de nr. 1
Verder weet ik geen mensen, ik heb voornamelijk mezelf geholpen whehe. Evilblue heeft wel een positieve invloed op mijn leven, hij is een soort rustbaken |
Mijn moeder. Ze heeft het vermogen om alles goed in te schatten. Hoe ver ik moet gaan met bepaalde dingen, wanneer er iets met me aan de hand is. Ze prikt bijna altijd overal doorheen. Alhoewel ik niet altijd even blij met ze ben en vast andersom ben ik blij dat het mijn ouders zijn.
|
Qua ontwikkeling heel veel mensen. Doordat ik op mijn 13e hier kwam zijn eigenlijk de forumers wel een deel van mijn opvoeding geweest, vrees ik.
Daarbij natuurlijk mijn ouders, mijn broer omdat die graag een eikel tegen me is en ik daardoor eigenlijk alleen maar meer weerstand heb. Een van mijn beste vriendinnen omdat die in bepaalde opzichten precies is wat ik niet wil zijn/worden en ik daar eigenlijk ook veel aan heb gehad. In andere opzichten steunt ze me en is ze heel lief dus daarvoor is ze ook belangrijk. En wel meer mensen die een soort anti-voorbeeld zijn zo nu en dan. Of die ik dan weer kan helpen. Twee jaar geleden was ik verliefd op een jongen uit mijn klas en dat werd niets en was een heel puberaal drama, waar ik ook heel veel van geleerd heb. En hij is waarschijnlijk de main reason waarom ik ben gitaar gaan spelen, als hij begon te spelen dan werd ik helemaal week van binnen en toen wilde ik niet afhankelijk zijn van anderen om me week van binnen te maken. Daarbij ook nog mijn mentor van vorig jaar, hij was gewoon gaaf enzo. En een van mijn leraren dit jaar is ook een held, en daar heb ik niet eens specifieke redenen voor. Hij is gewoon gaaf. |
Dr. Phil, Oprah en Sascha de Boer
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |