![]() |
"Isostar repen"
Is er iemand bekent hiermee en die mij kan vertellen wat de werkzame stof hier in is??
Iemand heeft me dit gegeven in de veronderstelling dat het normale chocola was. Nu vraag ik me af wat er in zat? |
|
Je begrijpt het niet, er zat een drug doorheen of in.
|
Volgens mij begrijp jij het niet, isostar is écht gewoon sportvoer. Het zorgt ervoor dat je vocht makkelijker opneemt. Misschien heb je het als tip meegekregen mocht je xtc -of iets wat daar op lijkt- gaan gebruiken (ik begreep dat men daar nogal wat vocht bij verliest?) om je vocht wat op peil te houden.
|
Het was geen gewone isostar reep , ik verkoop zelf sport supplementen dus ik weet heus wat een gewone isostar reep is.
Daarbij ga je daar niet van hallucineren. |
Maar wij kunnen zo niet ruiken/raden wat er dan wel in zat, ben ik bang.
@Villain: als je XTC slikt gaat je lichaamstemperatuur en je hartslag een beetje omhoog geloof ik, én je gaat er hoogst waarschijnlijk van dansen --> vochtverlies, dus je moet zorgen dat je genoeg drinkt (maar ook weer niet te veel). :) |
Nee dat snap ik dat jullie dat ook niet kunnen raden, maar om daar maar te roepen dat het om vocht vast te houden is , wat nergens op slaat want je wilt helemaal geen vocht vast houden, je moet hydrateren.
Je zweet om je lichaam af te koelen, als je dit tegen gaat raak je alsnog overhit. |
Maar wat wil je nou precies weten dan? :S Wat de werkzame stof is in isostar repen? De "normale" stof weet je zelf zeg je, iets met sportsupplementen enzo - en als je iets anders wil weten, dan kunnen wij je daar niet mee helpen..
|
Ik heb het nooit over vocht vasthouden gehad :s
en Citaat:
|
Erowid is fijn voor drugs-vragen (a)
|
Citaat:
Chocolade...paddestoelen...anyone? |
Citaat:
een paddoreep met een Isostar verpakking? |
Ik vind dat de ts eerst wat duidelijker moet zijn voordat hij gaat roepen dat anderen niet snappen wat er bedoeld word.
|
ik ga er ook maar vanuit dat het gewoon een paddo/choc reep was hallucineren dus lijkt me wel. of isostar reep met lsd erop!!!!! :P
|
Als het een paddoreep was had je het duidelijk wel gemerkt denk ik.. (tijdens het verorberen al..)
Ik denk dat we er meer aan hebben als je het effect beschrijft wat je precies had @ TS. Ik kan ook een topic openen met "tering, gister was wazig, weten jullie wat ik op heb?", maar daar kun je ook weinig mee :) |
^-^wat heb jij d'rop Jos?
Citaat:
|
Een isostar-reep met een paddoverpakking?
xD |
Een isoreep met een paddostar. (is al uit de verpakking gehaald)
|
Aaah. :cool:
|
Citaat:
|
Believe...
|
Selffulling prophecy, lols.
En een spacebar ? Leuke mensen die je dat zomaar geven. |
Citaat:
|
Goed, dit topic gaat nergens meer over, dat is inmiddels wel duidelijk :p