![]() |
Wimbledon 2008
Mooi he
|
Robin Haasse er al weer uit tegen Hewitt hoorde ik?
|
Krajicek er ook alweer uit :o
|
Dan bedoel je toch de zus van, of...? :o
|
de zus van, inderdaad.
Dat wimbledon2008 is wel een uitkomst trouwens. Tennis zonder die idiote reclames tussendoor, met Brits commentaar. Daarnet in ieder geval, heb verder alleen op tv gekeken. Die wedstrijd van Dementieva is wel bizar, tweede set 3-3 en alle 6 breaks. |
Hm, Federer - Nadal wordt weer de finale he?
|
marat is een baas
en djokovic stond onder zijn niveau te tennissen, kon niet aanklampen op de grote momenten en maakte veel onnodige fouten.. jammer, maar ik hoop dat safin de halve speelte tegen fed (hoewel ik er vanuit ga dat hij in de volgende ronde verliest van, pakweg, de nummer 400 van de wereld) |
hej hej.......wat ik ff wou weten van alle tennisfans:D:
Spelen julllie ook tennis???? (Ik wel) (er zijn zo weinig mensen die ik ken die de sport spelen:'( groetjess |
Jammer dat de zusjes Williams bij de dames nu de grote favorieten zijn. Om de een of andere reden hoop ik toch altijd dat ze eruit zijn.
En wat denken jullie, Federer of Nadal? |
Federer denk ik toch weer
|
Murray. Wat een beest .2-0, 5-4 én een break achter en toch nog weten te winnen_O_
|
en wat was hij kansloos vandaag..
federer en nadal beiden erg sterk.. safin federer in de halve tegen elkaar.. federer nadal finale lijkt me, erg close, geen idee wie |
Damn, toch proberen dit weekend wat voor de tv te hangen dan. :o
|
wimbledon is toch wel het mooiste toernooi wat er is (hoewel ze misschien wel het attractiefste tennis spelen op roland garros)
|
Wat een heerlijke finale, alleen zonde van de regen :(
4-6 4-6 7-6 7-6 2-2 40-40 op het moment :o |
om het als Bassie te zeggen
ALLEMEMACHIES wat een finale:eek::eek::eek:_O__O_ Het had van mij net zo goed 42-40 kunnen worden, sjeeses zeg. Na de 2-0 was ik voor Federer, bij 2-2 maakt ehet me niet meer uit. Ik vond wel dat Federer veel domme fouten maakte en dat hetm uiteindelijk de kop heeft gekost. Maar ach, Nadal is ook een beest dus het was voor hem ook verdiend(y) |
nja ik ben iig wel blij dat ze het op zondag hebben kunnen afronden, het zou sneu zijn als je op de maandag nog 3 games moet spelen ofzo.
wat een wedstrijd :cool: |
Helden _O_
|
Hey iedereen!
Ik zag laatst een wimbledon hoogtepunten overzicht op tv, en daar zag ik bij de heren dubbels 2 mannen die al wat op leeftijd waren (volgens mij een invitation match), maar die 2 waren echt super leuk. Ze waren de hele tijd aan het geinen en nou vroeg ik mij af of iemand de namen van deze 2 heren weet? |
zal haast wel Mansour Bahrami geweest zijn (iraniër met grote snor)..
met wie hij speelde weet ik niet, Henry leconte miss..? |
Ja die was het !! Dank je wel!
|
Nadal is de nieuwe no. 1. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |