![]() |
Wat vind jij positief aan het forum?
Omdat we er aan toe zijn. *O*
-- Ik vind het af en toe lekker om te blaten. Ik vind het meestal gezellig om te posten. Als ik me verveel is het forum een leuk alternatief. De meeste mensen zijn gezellig. Laten we er een mooi slijmtopic van maken! ;) |
Het geel *O*
|
Ehm. :p
Naja, het is een leuk forum, vind ik. Leuke mensjes enzo. Maar om er nu een slijmforum voor te maken. ;) Ohja nog iets positiefs: Missy die altijd heel erg haar best doet om positieve dingen toe te voegen! *o* |
Het beleid. :rolleyes:
|
Missy.
|
De af en toe grappige dingen zoals filmpjes/links.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De soms geniale opmerkingen waar je het eigenlijk allemaal voor doet.
Zelf kiezen aan welk gesprek je deelneemt, aan meerdere tegelijk kunnen meedoen en ook op onderwerp uit te kiezen. |
dat je er af en toe zo lekker passief overheen kan scrollen.
|
Dat je er alles kan vinden, als je bijvoorbeeld de meningen van anderen wil lezen, of advies over vanalles.
Daarnaast dat het er altijd is. Er is altijd wel iemand om over een onderwerp te praten, en het is leuk als je mensen gaat kennen. |
Aan dit forum? De vorm.
Verder: Citaat:
|
Citaat:
|
uhm... beetje lezen ter afleiding van mn andere bezigheden. Voor die 3 jaar dat ik hier rondstruin heb ik niet zoveel berichten geloof ik. Soms post ik wat. En tot voor kort weerwolf spelen.
|
Vooral geestige opmerkingen/topics, en nog vooraller dat ik er een aantal goede sociale contacten aan over heb gehouden. Oh, waar zou ik toch zijn zonder het forum. Ik heb er vorig jaar zelfs een paper over geschreven.
|
Positief: Het forum is van alle markten thuis: van informatieve zaken tot lekker hersenloze onzin. Hoewel ik me regelmatig afvraag wat ik hier nog steeds doe blijf ik hier terugkomen.
De combinatie van het forumen en de mogelijkheid van het fotoboek is trouwens ook wel een pluspunt. Negatief: Tsja ... :P |
De meets. En dat we beetje gezellig doen met elkaar... (ok, soms:p)
|
Ik vind de meets ook leuk. :) En ik vind het leuk dat ik nou veel meer contact heb met 20ers en ik ze niet intimiderend hoef te vinden en alles.
En ik vind het leuk om forumbaas te zijn, dat is weer eens wat anders. Forumen is verder leuk om de tijd te doden en andere mensen en dingen te zien en te horen en te spreken en alles. :) |
De mensen, het verdrijven van de verveling en het lezen van relletjes :y
|
Mijn up's, toch wel. :)
|
Oh, en het beleid natuurlijk.
|
Helpt tegen verveling, er komen af en toe leuke mensen voorbij. Het is af en toe leuk voor een lach etc. etc. etc.
|
De interactie met de (leuke) forumers, soms ook leuk om ze in het echt te leren kennen, leuke posts en topics soms, en meestal wel een goeie, gezellige sfeer, waarbij een open haard en een mok warme chocolademelk niet zouden misstaan.
|
Mogelijkheid voor sog :y
|
Citaat:
|
wat is dan weer wog?
|
Werk ontwijkend gedrag, vermoed ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja, dat is wog.
[Missyvervangmodus] En nu weer ontopic. [/Missyvervangmodus] |
Je moeder.
|
Nou, nou.
|
Ik kan zo lekker m'n frustraties kwijt! ;)
|
Dat oude topics geüpt mogen worden, mits er serieus op het onderwerp wordt ingegaan.
|
Dat het net een echte maatschappij lijkt om z'n tijd, waar mensen komen en mensen gaan, verloop is, etc.
|
Citaat:
Ot; Dat er soms wel leuke mensen zijn enzo. |
Afleiding en handige tips zo af en toe. Maar dat is niet speciaal aan s.com. Misschien dat het niveau van de mensen ook wel wat hoger is op dit forum dan op de gemiddelde fora.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |