![]() |
Supernatural
Vanaf zondag 6 juli op net5
Had er lang geleden al iets over gehoord, benieuwd of dit wat is;) In ieder geval wel een bekend gezicht van Gilmore Girls;) Gaan jullie kijken? http://www.imdb.com/title/tt0460681/ |
Mwah, misschien als ik zin heb. Het klinkt wel interessant, doet me een beetje aan andere "grote mysterie" series denken, weet niet of dat nou iets goeds of iets slechts is. :p
|
Ik heb alle afleveringen gezien, en dit is echt een superserie :)
|
Had er al eens wat over gelezen en ik denk dat het wel leuk is :)
|
Citaat:
|
Ach is een leuk tijdverdrijf totdat ghost whisperer weer begint :D Zo blijf je toch een beetje in die 'sferen'
|
hmm, maar eens downloaden. Hoop alleen niet dat het cheesy is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het dus nog geen één keer gezien:bloos:
komt het echt alleen maar op zondagavond om 22.30?:( dan ben ik altijd zo moe:( |
Je kan ook altijd de dvd boxen kopen.. of downloaden natuurlijk,
|
Up want ik vind het wel een leuke serie. Elke aflevering is gewoon een mini-horrorfilm op zich, prima.
|
Oh en ik moest heel erg lachen om het IMDb board over Supernatural, waarin volop gespeculeerd wordt over seksuele tension tussen (de broertjes) Sam en Dean :D Fangirls...
|
Ik vindt het een leuke serie
|
up, want kommop kijkt niemand dit?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben een pas een paar weken terug begonnen aan de serie en maak nu een flinke inhaalslag om weer bij te lopen tot halverwege seizoen 5. Ik vind de serie met het seizoen beter worden (zit nu tegen het einde van het 3e seizoen) en het is knap hoe de schrijvers elk seizoen weer een mooie rode draad weten te verzinnen, terwijl toch bijna elke aflevering op zichzelf gekeken kan worden :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |