![]() |
Mobile skin #2
Met de vernieuwde mobile skin is een oude bug weer terug. Als je in een topic op de link naar Onzin klikt, linkt deze naar de subgroep Ontspanning. Geen idee of dit bij andere topics in subfora ook is.
Verder zou ik graag nog eens willen vragen of het mogelijk is om een zoekfunctie in de mobile skin te krijgen? Ik meen dat het al eens is gevraagd maar ik kan nu dus het oude topic niet aan omdat ik op m'n pda aan het forumen ben, vandaar ook het nieuwe topic ;) :p |
De mobile skin is ontworpen om zo min mogelijk datatransfer te hoeven gebruiken. Waarom zou je dan in gódsnaam er een zoekfunctie op willen hebben?
|
'onbeperkt' mobiel internet misschien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer gefixt :)
Zoekfunctie gaat 'm niet worden, dit is gewoon een standaard gestripte template voor mobiele apparaten en ik geloof niet dat er iemand verder tijd of zin heeft om er verder nog veel dingen in te gaan knutselen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
danku
|
Dat wilde ik net rapporteren :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de mobi skin staat bovenaan "Klik hier als je deze stijl per ongeluk hebt geselecteerd en weer terug wil naar de normale stijl!" Als je daar op drukt zit je weer op grijs.
|
Dat is alleen op de pc. Op een pda of telefoon valt dat stuk buiten je scherm.
|
Ik moet zeggen dat de nieuwe skin fantastisch is.
|
Alleen smilies zijn niet zuchtbaar.
foto¨s ook niet, ook geen link en het lijkt dat pms steeds 2x verstuurd wordt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |