![]() |
Als je een dag een andere forumer mocht zijn, wie was het dan en waarom?
Gejat, maar ik ben wel benieuwd.
Vertel! |
TheCreator, en dan seks hebben met mijn eigen zielloze lichaam.
Nee hoor, grapje. Jaeger of Lisa en dan ging ik in de spiegel kijken, want dan weet ik eindelijk hoe ze er uit zien! |
Even zien:
Paranoide, gewoon omdat haar leven heel gaaf overkomt. Kazet Nagorra, om te zien wat er allemaal in hem omgaat. Fizzle Fluffy om te zien hoe haar leven eruit ziet. Denk ik. :) |
ik zou wel graag trimmie, quis, para of jaeger willen zijn, omdat me dat nou mensen lijken die lekker doen waar ze zin in hebben, zonder te veel waarde te hechten aan de mening van andere mensen.
|
Het zou wel cool zijn om iemand te zijn waar je fan van bent vanwege hun leven ofzo, maar ik zou toch sowieso iemand van het andere geslacht een dag willen zijn, om dat gewoon een keer te weten. En voor de rest weet ik het niet zo goed :bloos:
|
Citaat:
|
Ik zou kiezen voor Para en Sterrenmeis.
Para, omdat ze altijd coole shit doet, en ook al zijn die dingen stiekem niet cool, dan lijkt het toch zo. En ze heeft een goede smaak qua films/series/nerdiestuffs, ze heeft ook een ontregeld dag/nacht ritme, houdt van een sjekkie en is een zuipschuit. Dat mag ik wel. (y) Sterrenmeis is altijd lekker vrolijk, en als ze kankert is het alleen op terechte dingen. Ze doet ook altijd lekker boos bij concerten en ze kan een soort van skateboarden, en dat wil ik ook kunnen. :( maw: Ik wil ruilen met de 2 forummers waar ik al wel dingetjes mee gemeen heb, want dan hoef ik me niet al te veel aan te passen. Oh, en ik zou ook wel een mannelijke forummer willen zijn, het liefst een die veel op Seksualiteit post, want dan weet ik hoe het is om een piemel te hebben en hoe die te gebruiken. |
Missy, for obvious reasons.
sterrenmeisje, for more obvious reasons. Lisaaah, eens kijken hoe ik in bed ben :p En dat was het denk ik wel. |
Je zou jezelf willen doen? -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lisa om te weten hoe ze eruit ziet, Manon om een schilderij te maken, en verder een heleboel forumchickies om NAAKT in de spiegel te kijken.
|
Een fb, om op admin te kijken ofzo.
|
Citaat:
Ik zou echt niet zo'n eenmalige kans verspillen aan nieuwsgierigheid wb iemands uiterlijk. Ik zou denk ik wel een dag Dark Phoenix willen zijn uiteraard, maar ook wel Darkiekurd, of Topdrop, of Jaeger. Weetikveel. |
Citaat:
|
Daar ging ik zomaar vanuit inderdaad.
|
Katje, want ik ben wel benieuwd hoe het leven in Canada is!
|
Citaat:
|
Wat?
|
Katje woont niet in Canada, Arenda ofzo wel.
|
Ohh... dan bedoel ik Arenda :o
IK HAAL DIE TWEE ALTIJD DOOR ELKAAR :( |
Ecnelis, om uit te vinden waar ze al die creativiteit en kennis vandaan haalt!
|
wut?
|
Citaat:
|
Ik als Lisaaaaaaaaaaah!
1 dag een vrouw zijn is zo 2008! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |