![]() |
Biechten!
Voor alle zondaars onder ons:
Wat heb je allemaal op je geweten? Waar voel je je niet zo lekker over? Heb je gewoontes waar je je eigenlijk voor schaamt? Doe je dingen die ''niet kunnen'' (volgens jezelf of volgens anderen)? Ken je mensen die onder het kopje ''crimineel'' vallen? Heb je principes die je elke keer weer opzij zet? Et cetera. Spui maar in dit grote gele/grijze openbare biechthok! |
ts begint? :D
|
Ik heb gisteravond bijna mijn beste vriend gekust en als ik binnenkort nog eens zat raak kan de bijna vast weggelaten worden.
:| |
Citaat:
Kuna biecht: Eigenlijk vind ik de chat heel leuk:( |
Ik heb een ijsje met 4 bolletjes gegeten http://img.photobucket.com/albums/v6...ses16/whoo.gif terwijl de rest er braaf maar 2 namen...
|
Ik heb net een zak dorito's op, terwijl we zo gaan eten :(
|
Ik heb weer eens te veel gedronken gisteravond.
En ga dat vanavond waarschijnlijk weer doen. Ik wil afvallen, maar daarvoor drink ik te veel. :o :p |
Ik heb een groeiend chronisch gebrek aan zelfdiscipline.
|
Ik heb het zusje van mijn kameraad ooit een keer gezoend. (zusje is trouwens 2 jr jonger als ik en gewoon meerderjarig) En mijn kameraad weet het nog steeds niet. :bloos:
|
Citaat:
|
Eigenlijk vind ik het ontzettend kut dat mijn beste vriendinnetjes geslaagd zijn. Lekker egoïstisch weer.
|
Ik moet eigenlijk nog duizend dingen doen, maar ik lig hier maar een beetje te liggen. :o
|
ik ben vreemd gegaan
|
Citaat:
*heeft ook wel eens dat soort gevoelens bespeurd* ik kan nu ff nix bedenken |
Ik heb laatst per ongeluk vlees gegeten, en dat vind ik echt megakut.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik ben ''alsnog'' aan het puberen/losslaan of zo. :confused: Ik heb zin om vis en vlees te proberen, te roken, te blowen, te sletten en nergens meer verantwoordelijkheid voor te nemen. Niet dat ik dat dóe, maar toch. |
"vis en vlees proberen"?! OMG! Belhamel!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |