![]() |
Nieuwe Anal Disease-song online!
Na een afwezigheid van enkele jaren is het dynamische duo ANAL DISEASE terug met een regelrechte topper.
Check daarom http://www.purevolume.com/analdisease Ben je niet bekend met AD, dan is dat raar, want Anal Disease is Awesome. |
anal disease omfg (n)
edit: en het klinkt al even kut. |
niet voor radioheadfans en ander prententieus geneuzel natuurlijk
|
Slechte naam, slap en cliché. Als er al een band is die Anal Cunt heet, wat moet je dan met zo'n bandnaam?
De muziek is al even saai, irritant en tandeloos. Pubers die proberen shockerend en ruig te zijn, maar gewoon het talent en de energie missen. Edit: omg, dat tweede nummer. Een jongen met een syndroom van Down Blink 182-zanglijntjes laten zingen, walgelijk. |
Citaat:
|
speel je zelf in de band? anders kan ik dit niet tolereren
|
Klinkt opzich wel leuk alhoewel de naam mij niet aan screamo/hardcore/punk deed denken maar meer aan gorecore/brutal death
Zie mijn solo project: zonder naam nummers als: Strandterreur en Penetratiekamp Zuid Slechte naam, slap en cliché. Als er al een band is die Anal Cunt heet, wat moet je dan met zo'n bandnaam? BELEDIG niet grote bands als Kutschurft, Rompeprop, Cliteater. |
whatever
|
Citaat:
Ben ik blij dat je het met een relatieve term aanduidt zeg. ot: wat een tering herrie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |