![]() |
Rare wormpjes
Sinds twee weken kruipen er rare wormpjes op me plasser ik heb ze elke dag geteld en het aantal is nu verdubbeld (eerst waren het er 6 nu 12 red.) Ze zijn ongeveer 2 mm groot.
Ik was mijn plasser elke dag maar ze komen steeds trug. Weet iemand wat dit kan zijn??? :confused: |
misschien beetje raar, maar je moet eens kijken of ze ook in je ontlasting zitten. als dit zo is en 't zijn kleine witte wormpjes, dan moet je naar de drogist gaan en vragen om wormtabletjes. kgeloof dat die kuur bestaat uit 2 pilletjes die je een week na elkaar moet innemen.
vaak gaan deze 'wormpjes' ook gepaard met buikpijn, kweet nie of dat het geval is? het ontstaat doordat je bijvoorbeeld je bijvoorbeeld een vinger ofzo in je mond doet zonder dat ie schoon is. heel veel kleine kinderen hebben d'r last van ivm het eten van zand of het spelen in een zandbak en vervolgens te duimen of zomaar een op een vinger sabbelen zonder deze eerst gewassen te hebben. je handen niet wassen na naar het toilet gaan kan er ook mee te maken hebben... maar genoeg informatie lijkt me zo, misschien is het het helemaal niet. is het dit waarschijnlijk wel, dan is het een klein probleempje, zo verholpen en niks om je zorgen over te maken :) |
Als dit al serieus is heb ik er nooit van gehoord. IK heb ze wel eens in mijn poep/ schijt/ kak/ druk (hoe zeg je dat netjes?) gehad en dan ff medicijn (Vermox) en na een dag weg ...
|
:eek: Volgens mij heeft dat niets te maken met wormpjes die in je ontlasting kunnen zitten hoor (??!!) K zou maar ff naar de dokter gaan als k jou was! t Lijkt eerder op schurft ofzo!
|
Citaat:
@Karpal: Afgaande op je beschrijving zou het inderdaad om aarsmaden kunnen gaan, maar jouw schatting van hun afmetingen (2 mm) klopt niet met de waarde die ik hier heb gevonden, namelijk 5 tot 15 mm, dus het lijkt me beter om je huisarts te raadplegen voor een nadere diagnose. Als het inderdaad om aarsmaden gaat zijn er inderdaad wel tabletten tegen. |
Aarsmaden, :D!
Wat een fantastisch woord. |
Dat iemand dit nog serieus neemt zeg..
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee, deze reply was niet serieus bedoeld... :D |
die maden komen, zoals hun naam al doet vermoeden, niet echt op de plasser voor... ik denk dus dat het hier gaat om een bedenksel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Idd zoals mathfreak zegt, als 1 iemand het heeft moet het hele gezin behandeld worden omdat je makkelijk met eitjes in contact kunt komen etc. Het is dus echt wel mogelijk, dus voor de zekerheid serieuze reply's en als het niet serieus is heeft diegene lol en wat boeit het dan.. maar wat is het nut om te gaan lopen roepen nouw, ik geloof het niet het is vast verzonnen.. niets.. dus serieus reageren kan dan net zo goed |
:o
Spijt me :o |
Citaat:
en ik begrijp niet echt dat iemand er humor aan zou kunnen hebben als dit niet waar zou zijn. kzie niet aan wat er dan zo grappig aan is :confused: |
Is idd niet grappig...
Eigenlijk is dit een van mijn ergste angsten sinds ik wist dat deze bestonden... een biotoop onder je voorhuid....FUCKING AKELIG Heb er ooit iets over gelezen...kan het geen geslachtsziekte zijn ofzo...zeker als het specefiek op de eikel is toch? |
Citaat:
's nachts gemakkelijk op iemand anders kunnen worden overgebracht houd ik het er op dat ze zich, na uit de eitjes te zijn gekomen, naar de penis verplaatsen, wat hun aanwezigheid daar zou kunnen verklaren. |
Er zijn wel meer volwassenen die wormpjes krijgen doordat ze hun handen niet gewassen hebben, iets bepaalds gegeten hebben, etc.. en of dees topic nu serieus is of niet, die beestjes die kruipen en kunnen volgens mij ook overal heen kruipen. :eek:
Het hoeft niet altijd te maken te hebben met de hygiene van de persoon in kwestie, ook al heb je er minder kans op als je je handen netjes wast :) Ik weet niej hoe groot die beestjes zijn.. ik weet wel dat ik echt het hele huis bij elkaar schreeuw als ik er ergens eentje op mijn lichaam ontdek :D Cat ps. ik weet behoorlijk wat over wormpjes, mn moeder had een jaartje terug een lintworm dus toen heb ik het nodige opgezocht en gelezen :D |
linda85 heeft inderdaad gelijk. het kunnen wormpjes zijn. die krijg je als je bijvoorbeeld zand onder je nagels hebt waar vaak
worm eitjes in zitten en als je die doorslikt komen die eitjes uit in je anus. maar dat ze over je plasser kruipen is raar, want normaal horen die gewoon in je ontlasting te zitten. het kunnen ook maden zijn. die komen op dezelfde manier in je buik maar de eten alles wat jij eet op. dus als je de laatste tijd veel honger hebt zouden het ook maden kunnen zijn. als ik jou was zou ik echt ff langs de dokter gaan. je hoeft je echt niet te schamen hoor. een dokter ziet elke dag plassers!succes en wacht er niet te lang mee. dat zou slecht zijn! |
toen ik begon met lezen moest ik ook lachen en nam ik het niet serieus... maar :o:o das best freaky..
|
Citaat:
wat een gigantisch kutwoord :( |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is overigens jouw idee over wat het zou kunnen zijn waar Karpal last van heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Ja ff krabben, kheb wormpjes' :eek: :D |
Citaat:
|
Citaat:
Tss... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn broertje heeft t ook gehad en dat waren aarsmaden, ik weet niet waar ze pcies zaten eigelijk.
Maar pilletjes slikken en je bent dr vanaf. me broertje had het toen gekregen door neuspeuteren |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |