![]() |
Super Smash Brothers Brawl
Jaja, eindelijk is ie' er. Voor €40- bij de Mediamarkt verkrijgbaar.
Prachtig spel, anders dan melee, maar het spel speelt ongekend lekker en gaat de verwachtingen ruim te boven. Wie heeft het spel, wie speelt het spel, nudat Brawl uit is gebracht zal de community van SSB:Melee zich weer eens flink kunnen laten horen en zien! Edit: uiteraard zal de TS een voordeel tegenover een nadeel zetten van zijn ervaring met SSB:B Nadeel wat ik echt jammer vindt: online is er toch een lichte vertraging, en dat merk je goed. Voordeel: eindelijk uitgebalanceerd! |
Ik heb hem sinds vandaag in huis! Netjes bezorgd door de Bart Smit.
Grootste pluspunt: Adventure. Amg. <3 Grootste nadeel: wel erg veel copy paste van Melee, zeg... Verder vind ik de graphics nice, vind ik sommige chars een erg aangename verrassing, vind ik het bizar dat Luigi nu nog een unlockable is (n):D en vind ik arcade een beetje standaard aan het worden. Kom dan eens met wat nieuws..... |
Oh die ga ik ook halen!
|
Eerlijk is eerlijk, het munten ruilen voor trophies systeem is veel gaver geworden.
|
Het nieuwe muntensysteem is inderdaad dikker geworden.
Over het ctrl-c ctrl-v van melee: de doelgroep spelende Melee fans is groter dan de nieuwe doelgroep voor Brawl. Uiteraard moest het wel ongeveer hetzelfde blijven, alleen dan dikker! Edit: er is bij Free Record Shop een stategy guide verkrijgbaar voor €15,- Weet iemand als de guide de moeite waard is aan te schaffe? |
Nooit aanschaffen die guides, gewoon naar www.gamefaqs.com gaan.
|
Gamefaqs is goed inderdaad, bij IGN heb je ook aparte zaken betreffende in-game aspecten zoals FAQs en guides voor bepaalde characters.
Heb even staan kijken, maar DAMN wat valt er veel te unlocken. Echt ziek in vergelijking met Melee. |
Ik heb hem ondertussen ook binnen en ik vermaak me er heel erg mee. Alleen wel op lightning speed anders val ik in slaap.
Verder denk ik toch dat melee de standaard blijft voor tournament battles, iig hier. |
Citaat:
|
Ik heb soms, dat vervolgen van sommige games me beter maken in het orgineel omdat je juist gewent bent om bijvoorbeeld wat langzamer te spelen.
En ik vindt het juist goed dat er oude vertrouwde mappen zijn, dat zie je bijvoorbeeld ook in Unreal Tournament. En er zijn wel genoeg nieuwe mappen bijgekomen. |
Update; ik vind het fúcking relaxed dat je heel veel kan unlocken via adventure, maar ook alternatieven hebt. Dus dat je niet persé 300 brawl wedstrijden hoeft te spelen etc.
Character spoiler, dat je het weet.
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Adventure uitgespeeld. (y)
|
Citaat:
Smash speel ik liever voor de lol maar als ik melee te lang speelde vond ik het gewoon vermoeiend worden-O- had ik met de eerste versie nooit..maar ok die was dan ook wel weer erg traag:D |
ben blij dat de meeste advanced technics zoals wavedash verwijdert zijn.(y)
friendcodes uitwissellen? de mijne is: 0905 8915 9639 0376 stuur een PM als je me toevoegd |
Citaat:
Ik probeer je niet te dissen btw, maar ik heb melee echt helemaal kapot gespeeld samen met andere enthousiasten. Smash brothers is in theorie hetzelfde als guilty gear; Als je het voor het eerst speelt zit je gewoon een beetje aan te kloten maar uiteindelijk zie je dat er veel meer achter zit. Juist daardoor vond ik smash brothers zo cool, omdat je er met oefening -echt- goed in kon worden ;) |
Citaat:
Character spoiler.
Spoiler
|
Citaat:
Smash heb ik een tijdje ook kapotgespeeld, maar niet in toernooien enzo maar ik kan op 2 vingers tellen hoevaak ik ben verslagen door andere mensen. Guilty Gear heb ik ook kapotgespeeld, wel iets kapotter dan Melee. Kwam uiteindelijk tot de conclusie dat GG als vechtspel meer diepgang heeft en dat je Smash gewoon nooit als een 100% vechtspel kunt zien, wat het zeker niet minder maakt dan GG..het is gewoon moeilijk te vergelijken:cool: Respect for both:D |
Mijn code:
2621-4103-6934 |
Citaat:
Enige echt nare wat ik me kan bedenken zijn de raketten van samus, maar zelfs die weet ik vrij makkelijk te ontwijken :/ (of mijn tegenstanders, sinds ik eigenlijk voornamelijk met samus speel) |
Citaat:
|
Net binnen:D
Ben er goed over te spreken, de stap is wat kleiner dan van 1 naar 2, maar toch, extreem veel waar voor je geld. En ssbm heeft idd niet zo veel met toeval te maken, ook niet als je met items speelt. Je hebt er alleen wel een andere manier van spelen voor nodig dan met de meeste fighters |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het nog eens nagespeeld maar down+block of in de lucht blokken werkte bij mij gewoon in een keer, ook met bowser?
|
Nja, bij mij toen niet, iig. Misschien faalde ik wel ofzo.
At any rate. Vanavond maar eens online proberen. |
niet verwacht dat snake (met die games heb ik nooit iets gehad) en pokemon trainer zo tof zouden zijn
|
(y)R.O.B is zwaar ownage. Zo combo-based character, erg tof te spelen
En Mr.Game&Watch is eindelijk goed geworden |
Kom op jongens add me eens, ik moet ergens tegenaan schoppen!
|
Citaat:
|
Heb em gelijk gehaald nu t kon (was op graspop) en ik denk dat dit mn favo smash bros gaat worden (y).
|
Die adventure is echt te verslavend*O*.. speel niet teveel, wil hem nog niet uit hebben,v ind het wel grappig alle chars bij elkaar in een verhaal:P..
wtf waarom heeft iedereen al die chars al geunlocked? het spel is net 3 dagen uit, hoeveel tijd speel je wel niet.. luigi ok, maar de rest ook al als ik dat zo lees? |
Je unlockt ze vrij snel met subspace vind ik.
|
Citaat:
|
Online is laggy inderdaad.
Komt door de servers, online brawl is not-done:mad: |
Tussen vrienden gaat beter dan tussen randoms, dus posten die codes want volgens mij moet ik anderen ook toevoegen voordat je elkaar kan zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor? Je moet de Brawl Friend Code gebruiken uit het spel zelf, niet de Wii System Code.
|
Wat is het ellendig langzaam om online te spelen. Eeuwig zonde dat ze de online mogelijkheden zo verwaarloosd hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog geen last gehad van lag met online spelen met vrienden.
Wel in random brawls, maar dan blijft het ook niet tot Nederland beperkt, dus dan kan ik het me nog voorstellen. Mijn FC is 2964-8444-6948 En ik ga vanavond iedereen toevoegen die hier staat. |
Mijne is 2063-0672-0103
Voeg me maar toe als je wilt. |
dan heb ik dus een fout gemaakt:bloos:
mijn goede FC: 2750 2628 3562 |
Lol, kom er net achter dat je 'stickers' in SSE kunt gebruiken om je characters te pimpen.
Wederom een aangename verassing. |
Citaat:
|
jammer genoeg alleen in SSE:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |